۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

والیبال ایران قطر را هم برد +حاشیه‌ها

کد خبر : ۱۹۹۶۶۹
صراط: تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل قطر توانست به برتری دست یابد.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل قطر توانست با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد.

ملی‌پوشان ایران با نتیجه 25- 19 (در زمان 22 دقیقه)، 25-18 (در زمان 24 دقیقه) و 25- 19 (در زمان ۲۲ دقیقه) به برتری رسیدند.

کواچ که تیمش کار دشواری در این دیدار نداشت از تمامی بازیکنانش استفاده کرد و درنهایت در سه تایم متوالی به پیروزی رسید.

حضور هاشمی و شهنازی در سالن والیبال/ داورزنی امشب وارد کره می‌شود

رئیس کمیته ملی المپیک برای تماشای دیدار تیم‌های ایران و قطر در سالن حاضر شد.

کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک برای تماشای دیدار تیم‌های والیبال ایران و قطر در سالن حاضر شدند تا از نزدیک این رقابت را مشاهده کنند. همچنین خسرو نصیری، سرپرست فدراسیون هندبال هم در سالن حضور دارد.

* به علت اینکه پس از بازی ایران، دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و هند برگزار خواهد شد تماشاگران زیادی در سالن حاضر شده‌اند. ایرانی‌های اندکی هم در سالن حضور دارند که به دنبال پرچم کشورمان هستند تا به تشویق ملی‌پوشان بپردازند.

* تیم ملی کشورمان که رتبه ششم دنیا را به خود اختصاص داده بازی دشواری مقابل قطر نداشت تا جایی که در جریان ست دوم بازی شهرام محمودی هنگامی که بیرون از زمین بود مشغول خوردن موز بود و همچنین عبادی‌پور در حالت درازکش دیدار دو تیم را تماشا می‌کرد.

* محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امشب وارد کره‌جنوبی می‌شود تا در روزهای پایانی رقابت‌های والیبال، کنار ملی‌پوشان باشد.

ظریف: حضور خانواده‌ها در کره، کوچکترین کار مقابل کار بزرگ والیبالیست‌ها بود/ تیم‌ها خود را از پیش‌باخته می‌دانند

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبالیست‌های ایران کار بزرگی انجام دادند که همراهی خانواده‌های آنها کوچکترین کار در مقابل این اقدام است.

فرهاد ظریف پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل قطر اظهار داشت: ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و بازیکنان هم کم کم در فشار قرار می‌گیرند. خوشبختانه تیم‌ها از قبل خود را باخته می‌دانند و مقابل ما با این پیش‌فرض به میدان می‌آیند که شکست می‌خورند این امتیاز مثبتی است. ما هم تمام توان خود را نمی‌گذاریم و امیدوارم در مراحل بعدی موفق باشیم.

وی در مورد حضور خانواده‌هایشان در کره جنوبی تصریح کرد: این یک اقدام حرفه‌ای است که در همه دنیا انجام می‌شود اما متاسفانه تاکنون در ایران انجام نمی‌شد. والیبالیست‌ها کار بزرگی کردند که همراهی خانواده‌هایشان کوچکترین اقدام در مقابل کار آنهاست. امیدوارم این امر نهایی شود تا ما دیگر دغدغه‌ای نداشته باشیم و حضور خانواده‌ها باعث آمادگی بیشتر روحی بازیکنان می‌شود.

لیبروی تیم ملی در مورد اینکه کار والیبالیست‌ها از فردا در دیدار با کره جنوبی آغاز خواهد شد، گفت:‌ کار ما از روز اول آغاز شد. درست است که با تیم‌های ضعیفی روبرو شدیم اما باید آنها را شکست می‌دادیم و تمرینات خود را به خوبی آغاز می‌کردیم. سر وقت در تمرینات حاضر می‌شدیم و در تغذیه خود هم دقت می‌کردیم.

غفور امتياز‌آورترين بازيکن ديدار ايران و قطر

امير غفور عنوان امتيازآورترين بازيکن ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و قطر را به خود اختصاص داد.

تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید که در این دیدار امیر غفور با 14 امتیاز به عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن میدان معرفی شد.

معروف: حريفان را دست کم نمي‌گيريم

سعيد معروف، گفت: اگر حريفان را دست کم بگيريم مانند بازي‌هاي دوره قبل به مشکل خواهيم خورد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر قطر، گفت: این بازی از نظر نتیجه‌ بازی حساسی بود و برای اول شدن در گروه باید پیروز می شدیم. امروز مقابل قطر خوب بازی کردیم و حریفمان نیز نتوانست کاری کند.

معروف با تاکید بر دست کم نگرفتن حریفان، گفت: بازیکنان ما با توجه به شرایط بدنی که دارند با 40 درصد توانشان بازی می‌کنند و نمی‌شود بیشتر از این فشار آورد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی ضربدری قطعا بهتر خواهیم بود و اگر بازی خودمان را انجام دهیم، به مشکل نخواهیم خورد.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی تیم‌هایی هستند که همیشه ایران را اذیت کرده‌اند و ما باید دقت لازم را داشته باشیم.

محمودي: تيمي در آسيا زورش به ما نمي‌رسد

قطر پاسور تيم ملي واليبال ايران گفت: ما اگر خودمان باشيم، هيچ تيمي در آسيا زورش به ما نمي‌رسد.

شهرام محمودی در مورد پیروزی 3 بر صفر یارانش مقابل قطر در مرحله پلی آف بقازی‌‍های آسیایی 2014 اظهار داشت: قطر، تیم خوبی بود و ما مثل بازی با هند در برابر آنها محکم ظاهر شدیم چون اگر این تیم را دستکم می‌گرفتیم با مشکل مواجه می‌شدیم.

به نقل از تسنیم، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: خوشبختانه بازی در 3 ست به پایان رسید و ما با حداقل انرژی برنده شدیم. بدن‌های ما خسته است و ما بدنسازی نداریم. فردا هم دیدار سختی با کره جنوبی داریم. آنها از امتیاز میزبانی خود حداکثر استفاده را می‌کنند و من امیدوارم مثل همین بازی با قدرت ظاهر شویم.

محمودی گفت: ما اگر خودمان باشیم، هیچ تیمی در آسیا زورش به ما نمی‌رسد. ما باید سرگروه شویم تا در بازی‌های ضربدری به راحتی به فینال برسیم.

کواچ: توان شکست کره را داريم

سرمربي تيم ملي واليبال ايران اعتقاد دارد بازي‌هاي آسيايي رفته رفته سخت‌تر مي‌شود اما ايران توانايي شکست ميزبان را دارد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی بعد از برتری مقابل قطر گفت: به اندازه ای که بتوانیم ببریم خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. اگرچه قطر هم تیم بدی نیست و خوب بازی می‌کند.

وی درباره بازی فردا مقابل کره جنوبی گفت: در مورد بازی بعدی باید بگویم که بازی‌ها کم‌کم سخت‌تر می‌شود؛ مربی کره بعد از باخت در مسابقات قهرمانی جهان گفت که این مسابقات برایش مهم نیست و تمام هدفش بازی‌های آسیایی است. با اینکه توان شکست این تیم را داریم اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

کواچ افزود: در مورد دست کم گرفتن این مسابقات هم حفظ انگیزه بازیکنان سخت است ولی سعی می کنیم تا اندازه‌ای که برای برد لازم است خوب بازی کنیم.