۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

کودک یک ساله در حمام غرق شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک گفت: یک پسر بچه یک‌ساله به دلیل غفلت والدین در سطل پر از آبی که در حمام قرار داشته، افتاده و بی هیچ سر و صدایی، غرق و جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۱۹۹۷۳۵
صراط: حسن موحدی امروز در سیریک اظهار داشت: این کودک یک سال به دلیل غفلت والدین در سطل پر از آبی که در حمام قرار داشته، افتاده و بی هیچ سر و صدایی، غرق و جان خود را از دست داد.

وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه افزود: در 6 ماهه سال جاری در سطح شهرستان سیریک این چهارمین مرگ کودک زیر پنج سال است که به دلیل سوانح و حوادث و یا کم‌توجهی و سهل‌انگاری خانواده‌ها اتفاق افتاده است.  

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک اضافه کرد: از این تعداد مرگ، دو مورد در اثر افتادن در وان پر از آب و دو مورد نیز به دلیل غرق شدن در رودخانه و افتان در چاه بوده است.

موحدی با بیان اینکه گرمی هوا در شهرستان سیریک علاقه کودکان را برای بازی با آب بسیار زیاد کرده است، اظهار داشت: والدین با توجه به قرار گرفتن آنها در کنار دریای نیلگون خلیج فارس و دریایی عمان نیز باید همواره به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث دل خراش و تلخی بیش از پیش مراقب کودکان خود باشند تا در شهرستان سیریک شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
منبع: فارس