۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

نقش رضا ضراب در دیدار زنگنه با اردوغان

خزانه دار اتاق بازرگانی تهران با اشاره به ارتباطات گسترده رضا ضراب با مقامات عالی‌رتبه ترک گفت: چند هفته پیش که آقای زنگنه به ترکیه رفته بود و می‌خواست با اردوغان دیدار کند، رضا ضراب زمینه این دیدار را فراهم کرد.
کد خبر : ۱۹۹۷۸۰
صراط: خزانه دار اتاق بازرگانی تهران با اشاره به ارتباطات گسترده رضا ضراب با مقامات عالی‌رتبه ترک گفت: چند هفته پیش که آقای زنگنه به ترکیه رفته بود و می‌خواست با اردوغان دیدار کند، رضا ضراب زمینه این دیدار را فراهم کرد.
 
حمید حسینی با انتقاد از روند فضاسازی ها علیه رضا ضراب اظهار داشت: ما قدر آدم‌ها و فرصت‌هایمان را نمی‌دانیم و‌الا الان دوستان بسیاری در کنار خود داشتیم؛ اینقدر که ما علیه خودمان، ظرفیت‌هایمان، نیروهایمان فعال هستیم در کشورهای دیگر این چنین نیست.
 
وی افزود: همین رضا ضرابی که اینقدر از او انتقاد کردیم با ارتباطاتی که داشت توانست بخشی از منابع مالی ما را آزاد کند. اما می‌بینیم که هنوز مسوولان ایرانی علیه او مصاحبه می‌کنند. خب، این کارها چه نفعی برای ما دارد؟
 
خزانه دار اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: برای چه می‌آییم رضا ضراب را به بابک زنجانی متصل می‌کنیم؟ ضراب را در ترکیه می‌سوزانیم که دیگر کاری برایمان انجام ندهد. همین رضا ضرابی که آنقدر او را مورد عتاب قرار می دهیم برای دیدار مسوولان ما با ترک ها زمینه سازی می کند. چند هفته پیش که آقای زنگنه به ترکیه رفته بود و می‌خواست با اردوغان دیدار کند، رضا ضراب زمینه این دیدار را فراهم کرد. حالا ما فردی را که از چنین نفوذی برخوردار است، می‌سوزانیم. قطعاً قدرت و اختیار ضراب در ترکیه از سفیر ما بیشتر است که کاری که او نتوانست انجام دهد را انجام داد.

منبع: اقتصاد نیوز