۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
هشدار دبیرکل اصولگرایان اصلاح‌طلب به دولت

کاری نکنید 13 آبان دیگری اتفاق بیفتد

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران ضرورتی ندارد، گفت: به مسئولین می‌گوییم کاری نکنند ۱۳ آبان دیگری در سفارت انگلیس اتفاق بیفتد زیرا ملت ما در عملیات‌های انقلابی خود از کسی اجازه نمی‌گیرند.
کد خبر : ۱۹۹۷۹۶
صراط: سیدعلی سیدی‌رکنی دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با اشاره به مواضع مداخله‌جویانه نخست‌وزیر انگلیس در قبال ایران که ساعاتی پس از دیدار با رئیس‌جمهوری کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایراد شد، اظهار داشت: انگلیسی‌ها رویه منطقی و مخصوص خودشان را انجام دادند و این رفتار از سوی دولت بریتانیا در قبال مردم ایران راهبرد همیشگی آنان محسوب می‌شود.
 
*کشور را کادوپیچ و تقدیم آن‌ها کنیم، بازهم دشمنی می‌کنند
 
وی با بیان اینکه مردم ایران به روباه‌صفتی دولت انگلیس پی برده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم ایران به این نتیجه رسیده‌اند که انگلیس و همدستانش هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند و از کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و شیعه استفاده می‌کنند اما متأسفانه مسئولین ما کمتر به روباه صفتی انگلیسی‌ها پی برده‌اند.
 
سیدی‌رکنی تأکید کرد: ما اگر کشورمان را کادوپیچ کنیم و دو دستی تقدیم آنها کنیم باز هم دست از دشمنی با مردم ایران برنمی‌دارند و رفتارهای کینه‌ورزانه آنان سابقه‌ای به طول تاریخ دارد.
 
دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب ضمن توصیه به مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان ‌تصریح کرد: به مسئولین می‌گوییم کاری نکنند که 13 آبان دیگری در سفارت انگلیس اتفاق بیفتد زیرا ملت ما در عملیات‌های انقلابی خود از کسی اجازه نمی‌گیرند و به وظیفه خود عمل می‌کنند؛ به همین دلیل آغاز فعالیت کنسولی سفارت بریتانیا در تهران از اساس غلط و اشتباه است و در مقطع فعلی ضرورتی هم ندارد.
 
*ضرورت پاسخ عملی و قاطع به رفتار انگلیس
 
وی اضافه کرد: رفتارهای توطئه‌آمیز سفارت بریتانیا در تهران باعث شد امروز این سفارت تعطیل شود و ضروری است مسئولین ما به این نکته مهم توجه کنند که چه اتفاقی افتاد این جاسوس‌خانه تعطیل شود.
 
دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با ذکر این نکته که مسئولین وزارت امور خارجه کشورمان باید پاسخ قاطع و عملی به مواضع دوگانه انگلیسی‌ها بدهند، بیان داشت: اگر پاسخ مناسبی به حرکات امروز سردمداران نظام سلطه داده نشود آنها در آینده رفتار خود را با شیوه‌های متنوع و بدتری تکرار خواهند کرد.
 
سیدی‌رکنی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود درباره ماهیت واقعی انگلیس خبیث هشدار داده‌اند و در شرایط فعلی تنها با اتکاء به فرامین حضرت آقا می‌توان واکنش مناسبی نسبت به توهین‌های انگلیسی‌ها نشان داد.
منبع: فارس