۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

پلیس: کرج برای جولان اوباش امن نیست

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از دستگیری هشت نفر از اعضای باند اراذل و اوباش شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر : ۱۹۹۹۵۰
صراط: بخش‌علی کامرانی‌صالح، با اعلام این خبر، گفت: طی تماس مکررشهروندان با پلیس 110 مبنی براینکه در منطقه پیشاهنگی کرج‌ یک گروه از اراذل و اوباش با یک دستگاه خودرو پراید در منطقه برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند که با توجه به حساسیت موضوع این مهم در دستور ویژه ماموران پلیس کلانتری 41 کمالشهر قرار می‌گیرد.

‌وی افزود: با شناسایی اعضای این باند ماموران با اخذ حکم برای دستگیری اعضای این باند وارد عمل شدند.

کامرانی‌صالح خاطرنشان کرد: اعضای این باند به محض حضورماموران انتظامی قصد فرار داشتند که بلافاصله تحت محاصره قرارگرفتند، اما وقتی همه راه‌های فرار را بسته دیدند‌، اقدام به عربده‌کشی و درگیری با یکی از سربازان وظیفه کردند.

وی ادامه داد: این افراد حین درگیری با سرکرده خود تماس گرفته و تقاضای کمک داشتند که درکمترین زمان، سرکرده باند به نام ن - ن که از افراد سابقه‌دار است و سه نفر از اعضای باند نیز درمحل حاضر شدند‌، با قمه و ساطور اقدام به درگیری فیزیکی با ماموران کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: ماموران انتظامی در‌ اقدامی مقتدرانه ‌سرکرده باند را از ناحیه زانو مورد هدف قرار داده و وی را دستگیر کردند.

وی یادآورشد: با دستگیری سرکرده باند دیگر افراد دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

این مسئول گفت: پلیس با برنامه‌ریزی و اقدامات مقتدارانه خود، عرصه فعالیت اراذل را در شهرستان کرج محدود کرده و این افراد باید بدانند این شهرستان برای جولان آنها امن نیست و قانون به شدیدترین شکل ممکن با کسانی که امنیت و ارامش مردم را برهم می‌زنند، برخورد می‌کند.