۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

فوت زن باردار با سهل انگاری بیمارستان

فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر بواسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد.
کد خبر : ۲۰۰۰۴۵
صراط:*فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر بواسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد، بگونه‌ای که در جلسه شورای اداری این شهرستان، نماینده مردم بندر امام و ماهشهر و هندیجان در خصوص بروز این حادثه ناگوار و قصور صورت گرفته از مدبریت شبکه بهداشت و درمان ماهشهر شدیداً انتقاد کرد. ضعف مدیریت و نارسایی در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان روند خدمات‌رسانی دولت در این منطقه را با مشکلات دیگری نیز روبرو کرده است که نیازمند رسیدگی جدی به آن است

 *57کشور از محکومیت جنایتکاران صهیونیست حمایت می‌کنند. به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) "ایاد مدنی" رئیس سازمان همکاری اسلامی (OIC) گفت که سازمان همکاری اسلامی، بزرگترین سازمان سیاسی کشورهای اسلامی جهان، با رایزنی‌های خود تلاش می‌کند فلسطین به دادگاه بین‌المللی جنایی بپیوندد تا سیاستمداران صهیونیست و رهبران نظامی این رژیم را به دلیل ارتکاب جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی مورد محکومیت قرار دهد. در همین حال، "زهاوا گالون" رئیس حزب "میرتس" گفت نتانیاهو به عنوان رهبر سیاسی به صورت مفتضحانه‌ای شکست خورده است. وی افزود: بعد از گذشت پنج سال نتانیاهو از افق و چشم‌انداز سیاسی سخن می‌گوید، در حالی که استراتژی مدیریت او مبتنی بر نزاع است و در نهایت ما پی بردیم که این نزاع است که ما را مدیریت می‌کند. رئیس حزب میرتس رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو همچنین در مقابله با جنبش حماس شکست خورد، جنبشی که ما مدعی بودیم در جنگ 1391 آن را نابود کردیم، همچنان ما را موشک‌باران می‌کند و همین موضوع این نگرانی را ایجاد می‌کند که ما دو سال دیگر درگیر جنگ جدید خواهیم بود.

 

*پیرو چاپ خبر مندرج در ستون جهت اطلاع مورخ شنبه 5/7/93 تحت عنوان "از محلات خبر می‌رسد"، آقای سلیمی نماینده محلات و دلیجان با ارسال نامه‌ای توضیح داد: انتقاد اینجانب چند محور داشت که به طور خلاصه به برخی از موارد آن اشاره می‌کنم: از آنجاییکه صددرصد فرمانداران استان جابجا شده‌اند آیا تمام افراد قبلی فاسد و نالایق بوده و تمامی افراد منصوب فعلی لایق‌تر از افراد قبلی هستند؟ یا آنکه خدای نکرده در انتصاب، جهت‌گیری سیاسی مد نظر بوده که این مسئله با مشی دولت محترم در تناقض است. چرا بدون اطلاع افراد موثر و نخبگان، خانواده شهدا، امام جمعه محترم و اینجانب بعنوان خادم مردم مراسم تودیع و معارفه گذاشته شده است آیا این مسئله با تدبیر سازگاری دارد؟ ادامه این روش در استان موجب تصمیم جدی مردم برای انتزاع از استان مرکزی و درخواست الحاق به استان قم که خواسته دیرین این عزیزان است می‌گردد."