۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
یک سایت عراقی:

ابوبکر البغدادی به موصل گریخت

سرکرده گروه تروریستی داعش به دلیل هراس از حملات هوایی به شهر رقه‌ی سوریه به موصل گریخته و در این شهر مخفی شد.
کد خبر : ۲۰۰۱۰۳
صراط: یک منبع محلی در موصل اعلام کرده است که "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش به دلیل هراس از حملات هوایی به شهر رقه‌ی سوریه به موصل گریخته و در این شهر مخفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری المسله، این منبع که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد که البغدادی پس از ورود به موصل ناپدید شده و هیچ اطلاعاتی از محل اختفای او در دست نیست.

آمریکا و هم پیمانانش هفته گذشته به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش حملات خود را به سوریه آغاز کرده اند، در این حملات شمار زیادی غیر نظامی از جمله کودک کشته شده‌اند.

خبرها از کشته شدن مسئول نظامی داعش در موصل حکایت دادند

منابع خبری از کشته شدن مسئول نظامی دولت اسلامی در عراق و شام " داعش " در شهر موصل در شمال عراق خبردادند.

به گزارش پایگاه خبری العربیه، منابع امنیتی عراقی از کشته شدن بشار الجرجر ملقب به ابوالحارث مسئول نظامی دولت اسلامی در عراق و شام " داعش " در حمله هوایی در شهر موصل عراق خبردادند.

به گفته این منابع آگاه عراقی در حمله ای که دیروز در موصل روی داد، سه تن از اعضای برجسته داعش به هلاکت رسیدند که یکی از آنها مسئول نظامی داعش بوده است.

این منابع عراقی به العربیه اعلام کردند: الجرجر یکی از کردهای محلی شهر موصل است و در سال 2004 به عضویت سازمان تروریستی القاعده در عراق در آمد، و سه ماه قبل هم شورای عالی نظامی داعش را بعد از هلاکت فرمانده سابق این شورا عدنان اسماعیل نجم به دست نیروهای دولتی عراق به دست گرفته است.

از سوی دیگر منابع خبری در عراق به السفیر لحظاتی قبل اعلام کردند والی منطقه شمالی در داعش بنام عبدالاله الصمیدی در منطقه جنوب الانبار به هلاکت رسیده است.‎


منبع: تسنیم