۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

سرقت طلا برای تهیه مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری سارق منزل پس از یک ساعت سرقت با کشف مقداری طلا به ارزش مالی بیش از ۳۰میلیون ریال خبر داد.
کد خبر : ۲۰۰۴۷۹
صراط: سرهنگ داود عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهرصالحیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۴صالحیه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی و انجام فعالیت‌های شبانه روزی، در ‌‌نهایت سارق به نام «الف-ج» شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در بهارستان دستگیر شد که در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی از متهم وی به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه سارق فردی معتاد بوده ودر جهت تهیه موادمخدر دست به سرقت می‌زده افزود: در تحقیقاتی که پلیس آگاهی از متهم «الف-ج» به عمل آورد وی به جرم خود و سرقت اموالی شامل طلا به ارزش مالی بیش از ۳۰میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با نصب حفاظ، قفل شب بند و چشمی بر روی در ورودی آپارتمان خود سارقان را در سرقت ناکام گذاشته و شهروندان برای امنیت محل خود در شب از شبگرد‌ها و نگهبانان محلی مورد تایید پلیس استفاده کنند.