۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

مرزبان: 6میلیون از من اخاذی شده است

سرمربی تیم پدیده مشهد با بیان اینکه تراکتورسازی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفت: برای پول به ایران نیامده و مبلغ قراردادم هم 300 میلیون تومان است که هشتاد میلیون تومان آن را صرف کارهای خیریه کرده و شش میلیون نیز از من اخاذی شده است.
کد خبر : ۲۰۰۶۱۴
صراط: علیرضا مرزبان عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: من هفت سال است که در ایران مشغول مربیگری بوده و امروز بسیار خوشحال هستم که به شهر تبریز سفر کرده‌ام.

وی افزود: تبریز شهری با تمدن بزرگ و مردمانی مهربان بوده و به بازیکنانم این فرصت را دادم که از گردش در این شهر تاریخی و فرهنگی لذت ببرند.

مرزبان در مورد تیم پدیده گفت: ما فصل را خیلی خوب آغاز کردیم و جزو تیم‌های بالای جدول بودیم، اما در سه بازی آخر خود با وجود برتری برابر حریفانمان نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد دلایل شکست تیمش گفت: شاید به نوعی دچار غرور شده و نتیجه‌گیری تیم با اختلال مواجه شد، اما در بازی برابر پیکان با وجود باخت، تیم برتر میدان بوده و می‌توانستیم به پیروزی برابر این حریف دست یابیم.

مرزبان در مورد نتیجه تیمش برابر گسترش فولاد گفت: برای این بازی برنامه داشته و درصدد هستیم روند نتیجه‌گیری تیم را تغییر دهیم، اما اینکه بگویم در این بازی به پیروزی خواهیم رسید درست نبوده و توهین به مربی حریف می‌دانم و پیش‌بینی بازی در ایران مد شده است.

مربی سابق تیم سپاهان اصفهان اظهار کرد: برای پول به ایران نیامده و مبلغ قراردادم هم 300 میلیون تومان است که هشتاد میلیون تومان آن را صرف کارهای خیریه کرده و شش میلیون نیز از من اخاذی شده است.

مرزبان اعتقاد داشت که برخلاف ادعاهای مطرح شده تیم پدیده با بودجه هشت میلیارد تومان بسته شده و سقف بازیکنان این تیم چهارصد میلیون تومان است.

وی در مورد تیم گسترش فولاد هم گفت: حریف تیمی است که از ثبات مدیریتی برخوردار بوده و روند رو به رشدی در مسابقات این فصل داشته است و کادر فنی و بازیکنان خوبی نیز بهره می برد.

سرمربی تیم پدیده مشهد تیم تراکتورسازی را از تیم های مدعی قهرمانی رقابت های این فصل شمرد.

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم پدیده مشهد مهمان تیم گسترش فولاد تبریز است.
منبع: فارس