۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸

الاغ‌ها دغدغه اصلی خبرنگاران BBC +عکس

برخی از رسانه‌های بیگانه و عوامل آنها بیش از اینکه دلسوز انسان‌ها باشند و از اعمال جنایت علیه بشریت وجدان درد بگیرند، برای حیوانات غم می‌خورند.
کد خبر : ۲۰۰۶۴۲
صراط: «سیاوش اردلان» خبرنگار شبکه دولتی انگلیس «بی‌بی‌سی فارسی» در صفحه فیسبوک خود بدون پرداختن به موضوعات بسیار مهمتر روز دنیا، با انتشار تصویر دو الاغ، از جدایی این «زوج» ابراز ناراحتی کرده و با زبانی که انگار درباره دو انسان می‌نویسد، نوشته:

ناپلئون و انتونس ده سال زندگی مشترک رو به عنوان یک زوج در این باغ وحش لهستان پشت سر داشتند. شش تا هم اولاد دارند. یک بار که مردم به دیدنشون آمدند این دو مشغول جفت‌گیری بودند. یک مادر بین تماشاچی‌ها شکایت میکنه که چرا کارمندان باغ وحش اجازه میدن جلوی چشم بچه‌اش ناپلئون و آنتونس معاشقه کنند. با دخالت یک مسئول محلی،‌ مدیر باغ وحش مجبور میشه این زوج رو از هم جدا کنه. اما این کار وجدان عمومی‌رو در لهستان جریجه‌دار کرد. طوماری با ۷ هزار امضا و دو صفحه فیسبوک با ۱۰ هزار لایک و عکس‌هایی از جفت‌گیری در این صفحات همراه با درخواست برگردوندن ناپلسون و آنتونس به همدیگه منتشر شدند. این موج اعتراض و فراخوان باعث شد باغ وحش یاد شده در لهستان دوباره این زوج به هم برسونه …

الاغ‌ها دغدغه اصلی خبرنگاران BBC +عکس
خبرنگار «بی‌بی‌سی» که گویا در این دنیای بزرگ مسئله‌اش روابط جنسی بین دو الاغ است، مدعی شده جدا کردن دو الاغ از یکدیگر وجدان او و مردم محلی را جریحه‌دار کرده است!

حال باید از «سیاوش اردلان» و دیگر عوامل رسانه‌های فارسی زبان بیگانه پرسید، آیا در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و در برابر کشتار صدها مرد، زن و کودک فلسطینی توسط دژخیمان اسرائیلی، اینقدر ناراحت شده و وجدان درد گرفته بودند یا نه!؟