۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹

تيم ملي کبدي بانوان فينالیست شد

تيم ملي کبدي بانوان در مرحله نيمه نهايي با شکست بنگلادش به فينال مسابقات راه يافت.
کد خبر : ۲۰۰۶۹۲
صراط: تيم ملي کبدي بانوان در مرحله نيمه نهايي با شکست بنگلادش به فينال مسابقات راه يافت.

سیزدهمین روز از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امروز تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده بنگلادش رفت و با نتیجه 40 بر 15 به برتری رسید.

فینال کبدی بانوان بین تیم‌های ایران و هند روز جمعه ساعت 11 صبح به وقت کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

وقت بردن هند است

سرمربي تيم کبدي بانوان گفت: اگر قرار است يک بار هند را ببريم، الان وقتش است.

اعظم مقصودلو پس از پیروزی بر بنگلادش و صعود به فینال گفت: ما در این دوره بسیار متفاوت تر از دوره قبل ظاهر شده ایم. در بازی با بنگلادش بازی را مدیریت کردیم. انتطارمان هم این است که فردا همینطور بازی کنیم.

وی گفت: در فینال بچه ها مثل امروز باید جنگنده و با درایت باشند. ما با 70 درصد توان امروز می توانیم در بازی با هند برنده باشیم.

مقصودلو گفت: روی هند خیلی تمرکز کردیم و خیلی خوب این تیم را آنالیز کرده ایم. اگر قرار است یک بار هند را ببریم،الان وقتش است. ما در این دوره از هند نه تکنیک تازه ای دیدیم و نه تاکتیک تازه.

طلا حق ماست

کاپيتان دوم تيم ملي کبدي بانوان مدال طلا را حق تيم ايران دانست.

زهرا معصوم آبادی پس از پیروزی بر بنگلادش و صعود به فینال بازیهای آسیایی گفت: بازی خیلی خوبی بود، ما انتظار داشتیم به کره بخوریم اما بنگلادش، کره را شکست داد، آنها از نظر قدت بدتی بالا بودند اما ما از نظر تکنیک و تاکتیک بهتر بودیم.

وی گفت: ما از اول هم برای طلا به این مسابقات آمده ایم و در هیچ دوره ای اینقدر آماده نبوداه ایم.

معصوم آبادی درباره بازی فینال با هند نیز گفت: شناخت صدردصد از هند داریم، آنها در گوانگجو با ناداوری ما را بردند، با آنالیز و با قدرت بدنی بالا حق مان است که طلا بگیریم.