۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

عابدزاه دوربین صداوسیما را زیرپا له کرد

احمدرضا عابدزاده مربی تیم راه‌آهن تهران در دقیقه ۸۵ بازی نسبت به خطای موسی کولی‌باری اعتراض نشان داد و قصد ورود به زمین را داشت تا با این بازیکن درگیر شود.
کد خبر : ۲۰۰۸۶۶
صراط: دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و راه‌آهن تهران با حواشی خاصی همراه بود، احمدرضا عابدزاده پس از خطای موسی کولی‌بالی مدافع خارجی استقلال خوزستان قصد ورود به زمین را داشت تا با این بازیکن خارجی درگیر شود اما کادر فنی و بازیکنان راه‌آهن و به خصوص پسر وی مانع این کار شدند.

اعتراض شدید کادر فنی تیم راه‌آهن به تک‌تک تصمیمات داور بازی از دیگر حواشی مهم این دیدار بود.

تیم راه‌آهن تهران در دقیقه 51 و 65 بازی به ترتیب با اخراج محسن ایران‌نژاد و محمد آبشک 9 نفره شد این در حالی بود که محمدرضا مهدوی و موسی کولی‌بالی بازیکن تیم استقلال خوزستان در دقایق 85 و 95 از زمین بازی اخراج شدند.

اخراج علی لطیفی و احمدرضا عابدزاده مربیان تیم راه‌آهن تهران از دیگر حواشی این بازی بود.

محمد آبشک بازیکن اخراجی راه‌آهن تهران در حالی که از زمین اخراج شده بود از روی نیمکت‌ نظاره‌گر بازی بود که این موضوع از دید ناظر بازی پوشیده ماند.

احمدرضا عابدزاه دوربین صداوسیما را زیرپا له کرد

احمدرضا عابدزاده پس از اینکه از زمین بازی اخراج شد در سالن منتهی به رختکن با دوربین صداوسیمای خوزستان درگیر شد و دوربین را شکست.

حضور چندجانبه کادر فنی تیم راه‌آهن تهران در سالن کنفرانس مطبوعاتی از دیگر حواشی این دیدار بود.

در حالی که حمید استیلی مشغول پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران بود دیگر اعضای کادر فنی راه‌آهن که در سالن کنفرانس حضور داشتند قصد پاسخ به سؤالات خبرنگاران را داشتند که این موضوع خلاف مقررات است.
منبع: فارس