۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

فیلم‌های میلیاردی گیشه سینماها

فیلم‌های سینمایی که طی چند هفته اخیر اکران خود را آغاز کرده‌اند طبق اعلام پخش‌کنندگان‌شان در گیشه چقدر فروختند؟
کد خبر : ۲۰۰۹۳۲
صراط: فیلم‌سینمایی «آتش بس 2 » به کارگردانی تهمینه میلانی طبق اعلام مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» فروشش در مجموع تهران و شهرستان از مرز یک میلیارد و 160 میلیون تومان گذشت.

مختاری به خبرنگار ایسنا توضیح داد: فیلم «آتش بس 2» که از 26 شهریور ماه اکرانش آغاز شده است تا دیشب 10 مهر ماه در تهران فروشش به 895 میلیون تومان رسید و همچنین در 10 شهرستان هم فروشش از مرز 260 میلیون تومان گذشت و در مجموع فروشش به مرز یک میلیارد و 160 میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله طبق اعلام سعید خانی پخش‌کننده این فیلم؛ فروشش در تهران و شهرستانها از مرز نیم میلیارد گذشت.

خانی گفت: «آرایش غلیظ» در 16 روز نمایشش در 20 سالن در تهران به فروش 391 میلیون تومانی دست یافت و طی 2 هفته در 14 سالن شهرستان 115 میلیون فروخت که در مجموع فروشش در شهرستانها و تهران به 506 میلیون تومان رسید و از مرز نیم میلیارد گذشت.

فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان طبق اعلام پخش‌کننده‌اش غلامرضا فرجی روز چهارشنبه 10/5 میلیون، پنج‌شنبه 13/5 میلیون و کل تهران تا کنون 185 میلیون و در 14 سالن شهرستان در مجموع 45 میلیون فروخت که مجموع فروش آن در تهران و شهرستانها به 230 میلیون تومان رسید.

خبرنگار ما پیگیر تماس با «فیلمیران» پخش‌کننده «شهرموشها» 2 و «خوا‌ب‌زده‌ها» جیرانی برای اعلام رقم فروش این فیلم‌ها در چهارشنبه و پنج‌شنبه سپری شده است.

«شهرموشها 2 » تا چهارشنبه 7 میلیارد فروخته بود و گفته می‌شد از روز دوشنبه هفته پیش‌رو با هماهنگی پخش‌کننده و مدارس، دانش‌آموزان بصورت نیم‌بها از طرف مدارس‌شان می‌توانند این فیلم را تماشا کنند.

منبع: ایسنا