۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

ابوالقاسم‌پور: از کولیبالی شکایت می کنیم

سرپرست تیم راه آهن با انتقاد شدید از داور دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: داور دقیقه 60 بازی تیم ما را 9 نفره کرد و این باعث شد فشار زیادی به تیم ما وارد شود.
کد خبر : ۲۰۰۹۵۰
صراط: بهنام ابوالقاسم پور درباره بازی راه آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: متاسفانه آقای ویسی در هفته گذشته به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و جامعه داوری بی حرمتی کردند و همین مساله باعث شد در بازی مقابل تیم ما داور به نفع استقلال خوزستان سوت بزند.

وی افزود: داور در اعلام پنالتی و همینطور اخراج یکی از بازیکنان ما اشتباه کرد. در دقیقه 60 بازی تیم ما را 9 نفره کرد و این باعث شد فشار زیادی به تیم ما وارد شود. با این حال باز هم ویسی و سرپرست تیم استقلال به داور اعتراض می کردند. البته خوشحالم زمانی که در دقیقه 60 داور تیم ما را 9 نفره کرد باز هم روی دروازه حریف فرصت گلزنی ایجاد کردیم. داور در ادامه یک پنالتی را نیز روی محمد غلامی نگرفت که این موضوع روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود.

بهنام ابوالقاسم درباره اخراج احمدرضا عابدزاده از روی نیمکت نیز گفت: زمانی که ما به داور بازی اعتراض کردیم «کولیبالی» بازیکن خارجی آنها به انگلیسی به عابدزاده فحاشی کرد. این درحالی است که ویسی می گفت کولیبالی زبان انگلیسی نمی داند. باید بگویم وقتی داشت فحاشی می کرد پزشک تیمشان جلوی دهان او را گرفته بود.

وی ادامه داد: ما قطعا از کولیبالی شکایت می کنیم و این موضوع را تا آخر پیگیری می کنیم. اگر بازیکن ما در زمین فحاشی می کرد قطعا با او برخورد می کردیم اما مسئولان باشگاه استقلال خوزستان هیچ برخوردی با کولیبالی انجام ندادند.

سرپرست تیم راه آهن درباره شکستن دوربین فیلمبرداری توسط عابدزاده نیز گفت: متاسفانه بعد از درگیریها این اتفاق رخ داد. جا دارد از مسئولان یگان ویژه شهر اهواز بابت همکاری که انجام دادند تشکر کنم. با مسئولان یگان ویژه صحبت کردیم و قرار شد ما یک دوربین خریداری کنیم و به آنها بدهیم.

بهنام ابوالقاسم در باره صحبتهای ویسی که گفته بود مربیان راه آهن جنبه باخت ندارند نیز گفت: مگر خود ویسی زمانی که به پرسپولیس باخت جنبه باخت داشت؟ زمین و زمان را به هم دوخت. متاسفانه فرهنگ غلطی در فوتبال ما رایج شده است. هر کسی که به داوریها اعتراض می کند، هفته بعد داور به سودش سوت می زند. من امیدوارم فدراسیوف فوتبال نگاه ویژه ای به بازی ما مقابل استقلال خوزستان داشته باشد و اتفاقات این دیدار را به طور کامل بررسی کند.

منبع: ایسنا