۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

از چهره خوب تا دروغ هفته +تصاویر

در هفته‌ای که قرار گذاشته‌ بودیم تا به یاد مدال‌آوران ۸ سال مقاومت جانانه کشورمان باشیم؛ یک بانوی قهرمان کشور به سر این قرار مقدس آمد، با هدیه‌ای که برای بدست آوردن آن تلاش بسیاری کرده‌ بود.
کد خبر : ۲۰۱۰۶۹
صراط: با چهره‌های متفاوت هفته گذشته آشنا شوید:

 
*چهره خوب هفته
 
یک تقارن، یک مدال و یک تشکر؛ در هفته‌ای که قرار گذاشته‌ بودیم تا به یاد مدال‌آوران کشورمان باشیم یکی از بانوان قهرمان کشورمان به سر این قرار مقدس آمد با هدیه‌ای که برای بدست آوردن آن تلاش بسیاری کرده‌ بود.  
 
«من به عشق ایران و به عشق رهبرم  مبارزه می‌کنم»؛ «مدالم را به مادران شهیدان اهدا می‌کنم» سخن و اقدامی از سوی الهه منصوریان بانوی قهرمان مسابقات ووشو جهان که در در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی موفق به کسب مدال نقره شد. وی گفت که «در هفته دفاع مقدس مدال با ارزشی را که در بازی‌های آسیایی بدست آوردم به تمام مادران شهیدان اهدا می‌کنم و بدین طریق می‌خواهم از این بزرگواران تشکر و قدردانی کنم».
 
 
 معرفی چهره های سفید و سیاه و خاکستری+ تصاویر
 
 
*بانوی شجاع هفته
 
«کسانی که دیروز ایران را تروریست خواندند داعش را آزادی خواه لقب دادند»؛ «سازمان ملل فلسطین را به رسمیت بشناسد» و در نهایت پرسشی که پاسخش بر همگان آشکار است «داعش، القاعده و طالبان سلاح‌های خود را از کجا می‌آورند؟» سخنانی از سوی «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین در شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل که به دلیل انتقاد صریح به سیاست‌های آمریکا و غرب و رژیم اشغالگر قدس از سوی شبکه‌های خبری غرب بایکوت شد.
 
  معرفی چهره های سفید و سیاه و خاکستری+ تصاویر
 
*مبدل هفته!
 
طی یک فرآیند تبدیل قرار است یک فیلم حامی فتنه به فیلمی اجتماعی تبدیل شود؛ مبتکر این فرآیند تبدیل در هفته گذشته گفت که «هنوز تصمیم قاطعی برای فیلم «حامی فتنه» گرفته نشده است و در تلاش هستیم که اصلاحاتی انجام دهیم تا این اثر به یک فیلم اجتماعی تبدیل شود.»  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هشدارهای مجلس توجه نکرده و فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان قرارداد خود را در گروه سینما آفریقا به ثبت رسانده است. برای مشاهده مبتکر این فرآیند بروی تصویر کلیک کنید.
 
  معرفی چهره های سفید و سیاه و خاکستری+ تصاویر
 
*دلقک هفته
 
«سربازان اسرائیل دارای بالاترین ارزش‌های اخلاقی در جهان هستند»؛ سخنی مضحک از سوی یک دلقک بین‌المللی؛ وی در تکمیل سخنان بی‌پایه و اساس خود با مقایسه ایران با داعش همچنین گفت: «ایران از داعش خطرناک‌تر است».
 
وی در ادامه این برنامه طنز که هفته گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد اجرای برنامه خود را با ستایش از عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 50 روزه علیه مردم غزه تکمیل کرد و ابراز داشت که سربازان اسرائیلی حائز بالاترین ارزش‌های اخلاقی در میان ارتش‌های جهان هستند و باید به جای محکوم کردن، آنها را مورد ستایش قرار داد. بروی تصویر یکی از تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی که  اعتراف کرده است که در طول یک روز 13 کودک فلسطین را کشته است کلیک کنید تا با این دلقک بین‌المللی آشنا شوید.
 
  معرفی چهره های سفید و سیاه و خاکستری+ تصاویر
 
*اذعان هفته
 

«سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل فاقد محتوای سیاسی بود» سخنی از سوی «احمد طیبی» نماینده کنست رژیم صهیونیستی؛ این نماینده با اشاره به بخشی از سخنان نتانیاهو که گفته بود «ارتش اسرائیل بااخلاق‌ترین ارتش دنیا است»، گفت که «ارتش اشغالگر نمی‌تواند اخلاقی باشد و تجمیع این دو با هم، ترکیب متناقضی است».
 
  معرفی چهره های سفید و سیاه و خاکستری+ تصاویر
 
*دروغ هفته
 
«جهان برای رهبری به آمریکا می‌نگرد»؛ ادعایی از سوی اوباما؛ رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی در پایگاه خبری «مک‌کلاچی» مدعی شد هیچ کشوری در موقعیت آمریکا قرار ندارد و جهان برای رهبری به ایالات متحده می‌نگرد. به راحتی دروغ می‌گویند با سری رو به بالا!

معرفی چهره های سفید و سیاه و خاکستری+ تصاویر
منبع: فارس