۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲

اعلام حمايت مجدد چاوز از بشار اسد

ما حماقت امپرياليستي جامعه بين‌الملل را كه به بهانه حمايت از مردم به دنبال حمله نظامي به سوريه است، رد مي‌كنيم. اين گستاخي است. اين امپرياليسم است. اين حماقت امپرياليستي است.
کد خبر : ۲۰۱۱۸

فارس: رئيس‌جمهور ونزوئلا روز گذشته با ارسال پيامي بار ديگر حمايت خود را از همتاي سوري خود اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، "هوگو چاوز " روز گذشته ضمن انتقاد از گستاخي جامعه بين‌الملل كه خواستار مداخله نظامي در سوريه است، با ارسال پيامي حمايت خود را از "بشار اسد " اعلام كرد.

وي در اظهاراتي در اين باره اعلام كرد: «تروريست‌ها در سوريه نفوذ كرده‌اند و موجب بروز خشونت و كشتار در اين كشور شده‌اند و يك بار ديگر رئيس‌جمهور را مقصر اين حوادث جلوه داده‌اند، بي‌آنكه كوچكترين تحقيق و بررسي در اين باره انجام دهند.»

رئيس‌جمهور ونزوئلا در ادامه تصريح كرد: «ما حماقت امپرياليستي جامعه بين‌الملل را كه به بهانه حمايت از مردم به دنبال حمله نظامي به سوريه است، رد مي‌كنيم. اين گستاخي است. اين امپرياليسم است. اين حماقت امپرياليستي است.»

اعلام حمايت چاوز از همتاي سوري خود در حالي صورت مي‌گيرد كه وي پيشتر نيز حمايت خود را از اسد كه با برخي اعتراض‌هاي داخلي تحت حمايت امريكا و متحدان آن روبرو است، اعلام كرده بود.

ونزوئلا و سوريه از چندين سال پيش داراي روابط گسترده‌ هستند و مواضع ضد آمريكايي اين دو كشور باعث نزديكي سران آن به يكديگر شده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
این آقا فردا بیاد چکش از احمدی بگیره