۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

مرد معتاد برای خرید مواد طلا می‌دزدید

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری سارق معتاد منزل حین سرقت و کشف طلا با ارزش بیش از ۲۰میلیون ریال از وی خبر داد.
کد خبر : ۲۰۱۳۴۹
صراط: سرهنگ عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهر گلستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳گلستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران ادامه داد: با اقدامات فنی پلیسی و انجام فعالیت‌های شبانه روزی، در ‌‌نهایت سارق به هویت «م_س» شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در حین سرقت منزلی در شهر گلستان دستگیر و دربازرسی از وی مقداری طلا به ارزش مالی بیش از بیست میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که وی فردی معتاد بوده و درجهت تهیه موادمخدر دست به سرقت می‌زده وتاکنون به ۲فقره سرقت اعتراف کرده که با هماهنگی مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمالکی به شهروندان توصیه کرد: مدارک مهم، پول، طلا و جواهرات خود را در جای امن نگهداری و لیست دقیق اموال موجود در منزل را به همراه شماره سریال آن تهیه و در مکان مناسبی نگهداری کنند.
برچسب ها: حوادث سرقت طلا صراط