۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

کشف 4 تن مغز بادام قاچاق در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 4 تن مغز بادام قاچاق در زنجان خبر داد.
کد خبر : ۲۰۱۳۵۷
صراط: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 4 تن مغز بادام قاچاق در زنجان خبر داد.مرتضی ممیزی اظهار کرد: بر اساس گزارش دایره آگاهی شهرستان زنجان در زمینه کشف مغز بادام قاچاق در استان و ارجاع پرونده مربوط به تعزیرات حکومتی استان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا پرونده تخلفاتی مذکور در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد، اضافه کرد: پس از بررسی مستندات موجود و احراز تخلف، عامل قاچاق محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس حکم صادره، قاچاقچی مذکور به پرداخت 700 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد، افزود: همچنین کالاهای کشف شده در این پرونده نیز به نفع دولت ضبط شد.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از پرونده‌های رسیدگی شده طی هفته گذشته در استان زنجان، بیان کرد: طی روزهای گذشته پرونده قاچاق دیگری مربوط به کشف پوشاک در زنجان کشف شده بود که موضوع در تعزیرات بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه  پرونده مذکور بر اساس گزارش و ارجاع نیروی انتظامی شهرستان در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی و رسیدگی شد،گفت: بر اساس حکم صادره متهم پرونده به ضبط خودرو، ضبط کالاهای کشف شده و پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

منبع: فارس