۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

600 کیلو مواد مخدر در ساری سوزانده شد

600 کیلوگرم انواع مواد مخدر امروز (دوشنبه) در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور مسوولان ارشد استان مازندران در ساری سوزانده شد.
کد خبر : ۲۰۱۴۴۶
صراط:  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی مازندران در حاشیه امحای این مواد مخدر گفت: مخدرهای سوزانده شده شامل انواع مخدرهای صنعتی و سنتی است که با هماهنگی دستگاه قضایی امحا شدند.
 
سرهنگ ذبیح الله پهلوان با بیان این که در شش ماهه نخست امسال بیش از یکهزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است، افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش 68 درصد رشد نشان می دهد.
 
وی از تلاش و همکاری نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیجیان و دستگاه قضایی قدردانی کرد و افزود: دستگیری ها به صورت باندی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال پیش دو درصد افزایش یافته است.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی مازندران گفت: برخورد با خرده فروشی و دستگیری افراد از رویکرد جدی ناجا است که در این زمینه در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد در کشفیات و دستگیری افزایش داشته ایم.
 
سرهنگ پهلوان به مواد مخدر صنعتی شیشه و روان گردان اشاره کرد و بیان داشت: با انجام ماموریت های موفق چندین کارگاه و آشپزخانه مواد مخدر شیشه و قرص های روان گردان استان شناسایی و اموال موجود در آنها مصادره شد.
 
وی با بیان این که کشت خشخاش در مازندران وجود ندارد، گفت: البته با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مناسب، در برخی مناطق استان گونه های خودرو آن مشاهده می شود که با اجرای طرح «دیار پاک» در اردیبهشت ماه هر سال، این مورد نیز از بین می رود.
 
در آیین امحای موادمخدر در ساری، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، ربیع فلاح استاندار و مسوولان انتظامی و دادستانی این استان حضور داشتند.
منبع: ایرنا