۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

کشف 55 هزار بطری مشروبات الکلی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از کشف 30 میلیارد ریال انواع کاللا قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: 55 هزار یطری مشروبات الکلی در یکسال گذشته در بناب کشف شده است.
کد خبر : ۲۰۱۴۴۸
 صراط: علی سلطانی‌وش ظهر در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در شهرستان بناب با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در یک سال گذشته اظهار کرد: کشف 89 کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف 55 هزار و 552 بطری مشروبات الکلی، کشف 793 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و کشف 3 هزار و 463 حلقه سی‌دی مبتذل از عمده فعالیت‌های این نیرو است.
 
وی افزود: در سایه تلاش‌های همکاران کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی درون شهری و 25 درصدی تصافات فوتی برون شهری را در بناب شاهد هستیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی بناب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نیرو در شهرستان بناب افزایش سطح تعاملات با مردم و تقویت ارتباط با ادارات و نهادهاست، زیرا نیروی انتظامی خود را یک نیروی مردمی می‌داند.
 
سلطانی‌وش ادامه داد: سرمایه این سازمان اعتماد مردمی است و این اعتماد مشارکت مردمی را در پی دارد که موجب افزایش امنیت می‌شود.
 
وی از دستگیری باند سارقان طلاجات و باند سارقان خودرو با 7 دستگاه خودروی مسروقه توسط این نیرو خبر داد و گفت: طی این مدت بالغ بر 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق نیز توسط عوامل نیروی انتظامی بناب کشف و ضبط شده است.
منبع: فارس