۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

دستگیری ربایندگان دختر 12 ساله

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از دستگیری آدم‌ربایان در این شهرستان خبر داد و گفت: متأسفانه ربایندگان دختر 12 ساله را حدود 48 ساعت پس از ربایش خفه کرده و در منزل یکی از آدم‌رباها دفن کرده بودند.
کد خبر : ۲۰۱۴۵۲
صراط:  سعید قاسمی‌وند ظهر امروز اظهار کرد: یکشنبه هفته گذشته بعد از تعطیلی مدارس شیفت صبح یکی از دانش‌آموزان دختر با 12 سال سن در مراجعه به منزل مورد ربایش آدم‌ربایان قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: نهادهای ذیربط پس از دریافت گزارش آدم ربایی سریعاً دست به کار شده و اقدامات طاقت‌فرسایی را انجام دادند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب تصریح کرد: بعد از ربایش این کودک آدم ربایان ضمن تماس با خانواده کودک اخذ وجه را مطالبه نمودند.
 
وی ادامه داد: طبق اعلام قرار شده بود ظرف 48 ساعت دیگر ضمن تماس با خانواده مبلغ مورد نظر را اخذ و سپس کودک را آزاد کنند که به دلیل عدم تماس مجدد از سوی آدم‌رباها تحقیقات وارد مسیر جدیدی شد و نیروهای انتظامی و امنیتی تلاش‌های طاقت‌فرسایی را انجام دادن و ظرف کمتر از یک هفته متهمین و آدم‌ربایان که سه نفر بودند، شناسایی و در دام قانون گرفتار شدند.
 
به گفته قاسمی‌وند، متأسفانه آدم ربایان کودک 12 ساله را حدود 48 ساعت پس از ربایش خفه کرده و در منزل یکی از آدم رباها دفن کرده بودند.
 
وی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان این کودک تأکید کرد: تمام نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی در کنار آنها هستند و دستگاه قضایی این قول را به مردم و به خصوص خانواده داغدار می‌دهد که در کمترین زمان ممکن ضمن رسیدگی به پرونده آدم ربایان، در سریع‌ترین زمان ممکن آنها را مجازات کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب با تأکید بر لزوم همکاری مردم گفت: این عملیات یکی از عملیات‌های سخت و طاقت فرسا بود و جا دارد از زحمات شبانه‌‌روزی و طاقت فرسای نیروهای انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر شود که توانستند آدم‌ربایان را شناسایی و تحویل قانون دهند.
 
قاسمی‌وند تصریح کرد: اشرار و کسانی که قصد ایجاد اخلال در امنیت عمومی را دارند، بدانند جان برکفان نیروهای انتظامی و امنیتی به آنان فرصت نخواهند داد تا به مقاصد شوم خود برسند.
 
این گزارش حاکی است، مردم و شهروندان بنابی با شنیدن خبر دستگیری آدم‌ربایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های عوامل نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی شهرستان خواستار مجازات هرچه سریع تر آنها در ملاء عام شدند.