۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷

نشست انتخاباتی مجاهدین و مشارکت

شماری از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نشست مشترکی برگزار کردند.
کد خبر : ۲۰۱۵۲
شماری از احزاب و گروه های عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نشست مشترکی برگزار کردند. این نشست در حالی برگزار شد که دو حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب به اعتبار عملکرد خیانت بارشان در فتنه سال ۸۸ منحل شده اند.
به گزارش صراط نیوز به نقل از کیهان، فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان که ریاست ادواری «شورا» را از حزب جوانان ایران اسلامی تحویل گرفته، درباره ترکیب شرکت کنندگان در جلسه عصر یکشنبه توضیحی نداد اما تصریح کرد «حاضران شرکت در انتخابات مجلس را بررسی کردند و مقرر شد همه احزاب و گروه ها تحلیل خود درباره نحوه مواجهه با انتخابات را تا پایان اردیبهشت به شورا ارائه دهند.»
نشست یاد شده در حالی برگزار شده که گروه های مذکور هنوز موضع خود را با فتنه و آشوب آفرینی افراطیون جبهه اصلاحات و سران این حرکت که هماهنگی کاملی با آمریکا و رژیم صهیونیستی داشتند، روشن نکرده اند.
همزمان انتشار گزارش مبهم نشست گروه های اصلاح طلب، برخی خبرها از رایزنی پنهان فتنه گرانی چون خاتمی در مجمع روحانیون با برخی چهره های سیاسی به اصطلاح خاکستری و کم حاشیه تر برای حضور در انتخابات حکایت می کند. گفته می شود افراد یاد شده از جمله (ح-خ) تشویق به نامزدی در انتخابات شده اند.
هدف گذاری طیفی از اعضای جبهه نیمه تعطیل اصلاحات برای حضور در انتخابات، در حالی است که این محافل مورد انتقاد شدید جریان های برانداز و ضد انقلاب بدون نقاب قرار دارند. سایت ضدانقلابی بالاترین که در جریان فتنه گری و آشوب طلبی سال ۸۸، همکاری کاملی با احزاب افراطی و ساختارشکن مدعی اصلاحات داشت، خطاب به جبهه اصلاحات می نویسد: شما خجالت نمی کشید که باز هم دعوت به رأی و انتخابات می کنید؟ شما چقدر فراموشکارید. یادتون نیست گفتیم رأی ما رو دزدیدند. آقای خاتمی یادت نیست ما را دعوت به اعتراض کردی. ندا را یادت رفت!؟ [بنا به گفته مادر ندا آقا سلطان، وی اساساً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکرده بود]. از ما چی می خوای آقای خاتمی، کتک خور؟ تا موسوی و کروبی آزاد نشوند، ما حتی به انتخابات فکر هم نمی کنیم. فقط یک کمی خجالت بکشید. آنها در حصر و زندان و شما ساکت به دنبال انتخابات؟
در همین حال بیانیه ای با امضای جبهه مشارکت در پایگاه های اینترنتی ضد انقلاب منتشر شده است. این بیانیه های جعلی نوعاً توسط رجب مزروعی و پسر وی که هر دو از کشور گریخته اند، منتشر می شود. نویسندگان خارج نشین بیانیه بدون اینکه توضیح دهند چرا خود در کشور نمانده و به کشورهای بیگانه پناهنده شده اند ادعا کرده اند؛ نباید گذاشت زندان خانگی آقایان موسوی و کروبی در گذر زمان به موضوعی عادی و کم هزینه برای حاکمیت اقتدارگرا تبدیل شود. موج دموکراسی خواهی و تغییرات در کشورهای منطقه جای هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که سرانجام پیروزی با جنبش های مردمی است». مزروعی و پسرش البته بهتر از هر کسی می دانند که نمی توان زیر خیمه آمریکا و انگلیس رفت و دم از مردم زد و ملت های منطقه نیز به دنبال انقلاب اسلامی ملت ایران بر علیه رژیم ها و جریان های آمریکایی رو به انقلاب کرده اند، همچنان که در ایران، جریان های وابسته به غرب را از عرصه سیاست پاکسازی کردند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
تونسته نظر ما رو بذار از بی نظری داریم می میریم