۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

گزارشی از تمرین تیم ملی در پرتغال

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پابه‌پای دیگر بازیکنان حاضر در اردو تمرین کرد.
کد خبر : ۲۰۱۶۹۱
صراط: تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین روز اردوی خود در پرتغال در حالی تمرینات خود را در شهر لیسبون پیگیری کرد که تمامی ملی‌پوشان در شرایط خوبی به سر می‌برند.

تیم ملی روز یکشنبه در غیاب چند بازیکن اولین تمرین خود را پیگیری کرد و با تمرینات ریکاوری استارت کار را در این اردو زد. از روز گذشته نیز با اضافه شدن اشکان دژاگه ترکیب تیم کامل شد.

ملی‌پوشان کشورمان روز گذشته تمرین سبکی را در ورزشگاه ژامور انجام دادند که این تمرین یک میهمان ویژه داشت و تونی اولیویرا در محل تمرین حاضر شد و صحبت‌هایی را با کی‌روش انجام داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین دیروز صحبتی را با بازیکنان انجام داد که محور صحبت‌هایش برگزاری اردوها و مسابقات پیش‌رو بود. وی از بازیکنان خواست که در سطح آمادگی بالایی قرار داشته باشند تا تاثیر آن در بازی‌های بعدی به چشم بیاید.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز نیز دوباره ریکاوری کردند تا برای تمرین بعدازظهر که از ساعت 16 (به وقت محلی) در ورزشگاه ملی پرتغال برگزار می‌شود، آماده شوند. بازیکنان از شرایط اردو، محل اقامت و زمین تمرین رضایت کامل دارند و امکانات کمپ برای آنها رضایت‌بخش است.

از نکات جالب توجه تمرین تیم ملی در پرتغال حضور علی کریمی در بین بازیکنان است. وی به عنوان مربی تیم ملی پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین و با انگیزه بالا در بین دیگر بازیکنان نیز انگیزه ایجاد می‌کند به طوری که بازیکنان با کریمی احساس راحتی می‌کنند و در تمرینات با شوخی کردن شاداب‌تر به کارشان ادامه می‌دهند.

دن‌گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هم که چند روز زودتر از سایر ملی‌پوشان به پرتغال رفته بود تا شرایط را فراهم کند، در حال حاضر از شرایط دروازه‌بان‌های تیم ملی رضایت کامل دارد و برنامه تمرینی آنها را به صورت منظم دنبال می‌کند.

اولین تمرین جدی تیم ملی با تمامی نفرات بعدازظهر امروز برگزار می‌شود تا تمرینات تیم ملی دو نوبتی شود. برنامه اصلی تمرین امروز بعدازظهر نیز انجام فوتبال درون تیمی است تا بازیکنان برای اولین دیدار دوستانه که روز جمعه با اشتورل برگزار می‌شود، آماده شوند و به هماهنگی لازم برسند.

آب‌وهوای لیسبون در این روزها کاملاً پاییزی است و بازیکنان امروز در هوای بارانی تمرینات خود را دنبال کردند. احتمال بارش باران در تمرین نوبت بعدازظهر نیز وجود دارد.

منبع: تسنیم