۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

بازیکنانی که پول را به بازی ترجیح می‌دهند

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین گفت: برخی بازیکنان ایرانی حاضرند به خاطر ۵۰ میلیون بیشتر سکونشین باشند، اما با مبلغ کمتر به تیم دیگری نروند.
کد خبر : ۲۰۱۷۷۳
صراط: محمدرضا اسلامی در مورد شرایط تیم هفت الماس اظهار داشت: مرحله چهارم اردوهای خود را پیش رو داریم. بازیکنان در اوج تمرینات بدنسازی هستند و از هفته آینده این فشار کمتر می‌شود. نفراتی که در اختیار داریم جوان، آینده‌دار و با انگیزه هستند.
 
وی ادامه داد: قرار است اردویی را هم در تهران داشته باشیم. چند بازی تدارکاتی را هم پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدوارم تا آغاز مسابقات بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم.
 
سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم بازیکن ملی جذب نمی‌کنید، عنوان کرد: دوست داریم این کار را انجام دهیم اما بودجه‌ای که در اختیار داریم این اجازه را به ما نمی‌دهد. بازیکنان ملی هم قیمت‌شان بالا است. به عنوان مثال بازیکنی دوست دارد با 50 میلیون بیشتر حتی روی سکو بنشیند اما با قرارداد کمتر در تیم دیگری بازی نکند.
 
اسلامی عنوان کرد: اگر بخواهیم بازیکن ملی بگیریم باید 30 درصد از بودجه خود را صرف آن کنیم. در صورتی که هزینه‌های رفت و آمد برای مسابقات هم بسیار بالا رفته است. با این وجود نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم و هدفمان این است به بازیکنان جوان میدان دهیم.
 
وی عنوان کرد:‌ با وجود اینکه برای جذب بازیکنان خارجی هیچ علاقه‌ای ندارم، اما به دلیل گرانی بازیکنان داخلی مجبورم این کار را انجام دهم. ما بازیکنی را در نظر داریم که با نیمی از هزینه بازیکنان داخلی می‌تواند کارایی لازم را برای ما داشته باشد. یک بازیکن آمریکایی را می‌خواهیم جذب کنیم که آمار خوبی هم داشته است. ما با بازیکن سنتر ایرانی وقتی صحبت می‌کنیم می‌گوید پول برایش مهم است در این صورت چطور می‌توانیم از او بازی بگیریم؟
 
سرمربی هفت الماس در پاسخ به این سوال که آیا تعداد هشت تیم برای بسکتبال ایران مناسب است یا خیر، گفت:‌ کم بودن تیم‌ها شرایط را سخت می‌کند بخصوص برای تیم‌هایی مثل ما چون با کم شدن تیم‌ها تمام بازیکنان ملی در چند تیم خلاصه می‌شوند و قدرت‌ها افزایش می‌یابد.
منبع: فارس