۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

کشف تریاک در بار سبوس و سیب زمینی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف6 کیلو تریاک که زیر بار سبوس و سیب زمینی جا سازی شده بود در زنجان خبر داد.
کد خبر : ۲۰۱۸۰۴
صراط:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به انهدام یک باند تهیه توزیع مواد مخدر گفت :از اعضای این باتد 6 کیلو تریاک که زیر بار سبوس و سیب زمینی جا سازی شده بود کشف شد.

شیر محمدی افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر توسط اعضای یک باند مواد مخدر به سرکردگی فردی به نام ص-ف از استان البرز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه با استقرار در محور مواصلاتی استان و کنترل خودروهای عبوری دودستگاه خودروی متهمان را از نوع وانت نیسان شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

شیر محمدی گفت: خودروها دارای بار سیب زمینی و سبوس بوده که با تمهیدات لازم توسط ماموران با شلیک تیر هوای متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد :ماموران در بازرسی از این خودرو در مجموع مقدار 6 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در زیر بار سبوس و سیب زمینی جاسازی شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات متهم اصلی به همراه سه نفر از سایر اعضای این باند دستگیر شدند خاطر نشان کرد: کلیه متهمان بعد از بازجویی و انجام تحقیقات لازم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.