۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

آتش‌نشانان قم یک مار صید کردند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم گفت: طی 48 ساعت گذشته 29 عملیات نجات مصدومین از زیر آوار، ایمن‌سازی و اطفای حریق توسط پرسنل آتش‌نشانی قم انجام شده است.
کد خبر : ۲۰۱۸۱۳
صراط:عباس جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته ماموران سازمان آتش‌نشانی نسبت به انجام 29 عملیات اقدام کرده‌اند.

وی افزود: 2 مورد مصدوم در شهرک قدس که زیر آوار مانده بودند با عملیات سریع کارکنان از زیر آوار نجات پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم با اشاره به اینکه 16 مورد عملیات ایمن‌سازی در 48 ساعت گذشته رخ داده است، گفت: یک مورد نشت گاز در منزل، پنج مورد قطع آژیر، یک مورد ایمن‌سازی شیر اطمینان آبگرمکن، چهار مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد نجات فرد حبس شده در خودرو، دو مورد بازگشایی درب منزل خانه و یک مورد احتمال سقوط در چاه از جمله عملیات‌های ایمن‌سازی سازمان آتش‌نشانی بوده است.

جعفری تصریح کرد: سه مورد حریق ضایعات، دو مورد حریق در منزل، یک مورد حریق در انباری و دو مورد حریق کودهای حیوانی از عملیات‌های اطفای حریق این سازمان بوده است.

وی با اشاره به عملیات نجات سازمان آتش‌نشانی قم گفت: عملیات‌های نجات شامل یک مورد نجات از آسانسور، دو مورد انگشتربری، یک مورد صید مار و یک مورد آواربرداری بوده است.

منبع: فارس