۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

احمدی‌نژاد از جشن تولدش خبر دارد؟

یکی از مسئولان برگزار کننده همایش گفت: این برنامه بدون هماهنگی قبلی با شخص آقای احمدی نژاد و به صورت خودجوش و در تقدیر از شخصیت ایشان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۰۱۸۳۲
صراط: حامیان جریان های سیاسی در کشور ما بر این باورند که برای جا نماندن از گروه های رقیب باید هر چه در توان دارند را در تعریف و تمجید از شخصیت اول تشکیلات خود به کار بگیرند. به همین دلیل است که این روزها می شنویم که برخی جریانات اقدام به برگزاری جشن تولد برای اسطوره های مدنظر خود پرداخته اند. این در شرایطی است که نقد در قبال تفکر افراد موجب می شود تا هم اشتباهات اشخاص کاهش یافته و هم گروه های سیاسی در مسیر آرمان مدنظر خود حرکت کنند.

جشن تولد احمدی نژادی ها در سالروز 58 سالگی

ماجرای جشن تولد هاشمی رفسنجانی


اوایل شهریور ماه سال جاری بود که رئیس دانشگاه آزاد در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد و در سالروز تولد هاشمی رفسنجانی اعلام کرد "بنا داشتیم در دانشگاه آزاد برای آیت‌الله هاشمی جشن تولد بگیریم که ایشان راضی نشدند. البته دانشگاه آزادی ها در اقدامی عجیب متنی متملقانه را نیز به مناسبت سالگرد تولد هاشمی‌رفسنجانی متنی قرائت کردند که سایت مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد با عنوان "هاشمی، اعتدال‌گرای نواندیش" آن را منتشر کرد. در این لحظات نیز تصاویری از هاشمی رفسنجانی به ثبت رسید که وی را در حال اشک ریختن نشان می داد.

جشن تا جشن سید محمد خاتمی و حسن روحانی

سال گذشته نیز گزارشی در روزنامه  تابناک منتشر شد که همزمان با 21 مهر ماه سالروز تولد سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور دولت اصلاحات و در آستانه 21 آبان ماه سالروز تولد حسن روحانی رئیس‌جمهوردولت یازدهم، طرح جشن تا جشن به مناسبت سالروز تولد این دو رئیس‌جمهور به مدت یک ماه برگزار شود. قرار است شرکت کنندگان در این طرح، تصویر منتشر نشده از حسن روحانی را ارسال کنند و سکه طلا هدیه بگیرند و اگر دل نوشته خود را همزمان با سالروز تولد «دو رئیس‌جمهور اسبق و فعلی» در قالب متن کوتاه، پیامک، قطعه ادبی و یا نامه بفرستند، به تور تفریحی جزیره کیش بروند!

جشن تولد 58 سالگی احمدی نژاد

فردا نیوز در گزارشی منتشر کرده که «هما» یا همان هواداران محمود احمدی نژاد که پس از کنار رفتن رئیس دولت دهم از قدرت به عنوان اصلی ترین تشکل حامی وی اعلام موجودیت کرد، در طول کمتر از یکسال گذشته برنامه های مختلفی را برای باقی ماندن نام احمدی نژاد در قدرت بکار گرفته است. برگزاری جلسات محفلی سیاسی در شهرستان های مختلف، تلاش برای راه اندازی رادیو هما، برگزاری هیئات مذهبی و دعوت از احمدی نژاد برای شرکت در این جلسات، جمع کردن جوانان حامی رئیس جمهور سابق و... از جمله برنامه هایی است که جریان هواداران محمود احمدی نژاد در این مدت به آنها پرداخته است.

اما در جدیدترین اقدام اهالی این جریان قصد دارند تا به مناسب پنجاه و هشتمین سالگرد تولد محمود احمدی نژاد جشن تولد بگیرند. جشن تولدی که نام آن را نیز از همین حالا برگزیده اند؛ " جشنی برای رئیس جمهوری قلب ها. در این باره اقدامات رسانه ای حامیان احمدی نژاد نیز آغاز شده و یکی از سایت های حامی وی که فعالیت‌های موسسه "هما" و عبدالرضا داوری، مشاور رسانه یی رییس دولت پیشین را انعکاس می‌دهد با انتشار خبری از برگزاری جشن تولد احمدی‌نژاد‌ها برای احمدی‌نژاد خبر داده است. این سایت می‌نویسد: با توجه به تلاقی ششم آبان ماه زادروز دکتر احمدی‌نژاد با ایام محرم الحرام، جمعی از دوستداران وی در نظر دارند جشن پنجاه و هشتمین زادروز رییس جمهور قلب‌ها را در تاریخ پنجشنبه، یکم آبانماه ۹۳ مصادف با ۲۸ ذی الحجه در میدان ۷۲ نارمک برگزار کنند.

دوشنبه 6 آبان جشن تولد احمدی نژاد، قرار نارمک!

جمعی از دوستان و علاقه‌مندان به دکتر محمود احمدی نژاد بنا دارند در روز تولد او (دوشنبه ۶ آبان)، از ساعت 6 تا 9، در مقابل منزل رئیس دولت عدالت و مهرورزی حضور پیدا کنند.

یکی از وبلاگ نویسان حامی احمدی نژاد در همین رابطه نوشت: مسجد جامع نارمک، نزدیک منزل دکتر است. دوستان می‌توانند قرارهایشان را برای زمان نماز مغرب، در محل این مسجد تنظیم کنند و بعد از نماز هم در میدان ۷۲ حضور پیدا کنند.

گفتنی است منزل احمدی نژاد در خیابان گلبرگ غربی، بین خیابان‌های بختیاری و سمنگان، میدان ۷۲، بن بست هدایت قرار دارد و پیش بینی می‌شود احمدی نژاد در جمع حامیان خود سخنرانی را همچو تجمعات قبلی داشته باشد.

سخنرانی قبلی احمدی نژاد در مقابل منزل خود

در همین راستا یکی از مسئولان برگزار کننده همایش به نکات پرس گفت: این برنامه بدون هماهنگی قبلی با شخص آقای احمدی نژاد و به صورت خودجوش و در تقدیر از شخصیت ایشان برگزار می‌شود.

وی در همین رابطه از علاقه مندان به احمدی نژاد خواست تا همگی با یک شاخه گل سرخ در مقابل منزل وی حاضر شوند.