۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

داعش نوزادان را به اسرائیل می‌فروشد!

پایگاه‌های خبری عربی مسئله خطرناکی را فاش و اعلام کردند که داعش نوزادان عراقی و سوری را به اسرائیل می‌فروشد.
کد خبر : ۲۰۱۹۲۶
صراط: منابع خبری فاش کردند که گروه تروریستی داعش با نوزادان شیرخوار سوری و عراقی را به باندهای قاچاق صهیونیست که زیر نظر خاخام های یهودی فعالیت می‌کنند می‌فروشد تا در اختیار خانواده‌های یهودی که بچه دار نمی‌شوند، قرار دهند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، یکی از منابع درآمد گروه داعش فروش زنان و کودکان است. در همین حال، پایگاه‌های خبری عربی مسئله خطرناک تری را فاش و اعلام کردند که داعش نوزادان عراقی و سوری را به اسرائیل می‌فروشد.

بر اساس این گزارش‌ها، باندهای صهیونیست خریدار کودکان سوری و عراقی در فلسطین اشغالی فقط نوزادان شیرخوار را می‌خرند و آنها را در اختیار خانواده‌هایی که بچه دار نمی شوند قرار می‌دهند.

بر اساس این گزارش، معامله فروش نوزدان در خاک سوریه انجام می شود و پس از آن عناصر داعش نوزادان را به خاک ترکیه منتقل و در آنجا به یک شبکه مافیای صهیونیست تحویل می‌دهند و سپس کودکان از آنجا به تل آویو منتقل می‌شوند.

داعش در منطقه القدس در شهر موصل عراق بازار فروش برده ایجاد کرده است و کودکان و زنان در این بازار خرید و فروش می شوند. درآمد ناشی از این کار یکی از منابع مالی گروه داعش به شمار می رود. همچنین داعش بازار دیگری در شهر رقه سوریه ایجاد کرده است. در هر دو بازار کودکان و زنان از طایفه ایزدی، مسیحی و دیگر اقلیت ها خرید و فروش می شوند.

المیادین افزود: در این بازارها هر نوزدان به ده هزار دلار ، اما زنان با قیمت بسیار اندکی به فروش می رسند و داعش با این کار خواهان پیوستن زنان به عناصر مسلح خود است. عناصر داعش زنان زیبارو را به عنوان همسران فرماندهان خود انتخاب می کنند.

کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد بیش از بیست و پنج هزار  زن و کودک (در سوریه و عراق) زندانی شده و مورد تجاوز قرار گرفته اند و در نهایت به عنوان برده های جنگی و اموال شخصی عناصر مسلح داعش به فروش می رسند.

به گزارش این شبکه، بر اساس گزارش کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل داعش با باندهای خریدار اعضای بدن انسان نیز معامله می کند و اعضای بدن مجروحانی را که بازداشت کرده است و اجساد کشته شدگان را به باندهای قاچاق اعضای بدن انسان می فروشد. در این خصوص، باندهای قاچاق اعضای انسان اعلام کرده اند که افزایش شمار کشته شدگان در سوریه سبب کاهش قیمت هر جسد از بیست هزار دلار به کمتر از ده هزار دلار شده است.