۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

قاتلان عارف کوچولو یکدیگر را محکوم کردند

عارف کوچولوی پنج ساله اواخر تیرماه از سوی برادر ناتنی خود ربوده و به باغی در اطراف جویبار منتقل شد و در آنجا به طرز فجیعی به قتل رسید.
کد خبر : ۲۰۲۲۴۴
صراط: برادر ناتنی عارف کوچولو و دوستش با وجود اعتراف‌های تکاندهنده و بازسازی صحنه قتل پسر بچه در جریان بازجــویی‌های قضـــایی، همدیگر را عامل قتل معرفی کردند و خود را بی‌گناه دانستند.

عارف کوچولوی پنج ساله اواخر تیرماه از سوی برادر ناتنی خود ربوده و به باغی در اطراف جویبار منتقل شد و در آنجا به طرز فجیعی به قتل رسید.

وقتی پلیس پس از این مدت طولانی رد عاملان جنایت را به دست آورد و هر دو را بازداشت کرد، دو تبهکار با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب جویبار جزئیات جنایت را تشریح کردند.

بر اساس اظهارات «جلال بلوچ»، نقشه ربودن عارف کوچولو توسط «حسین» برادر ناتنی وی طراحی و اجرا شده است.

وی در این باره به بازپرس پرونده گفت: حسین نسبت به برادر ناتنی‌اش حسادت زیادی داشت، عقیده داشت پدر و برادرانش بیش از اندازه به او توجه دارند. هر بارکه به روستا می‌آیند برای او هدیه می‌آورند اما به بچه‌های حسین کمتر توجه نشان می‌دهند.  او گفته بود با ربودن عارف و نگهداری‌اش در باغ چند روزی باعث اذیت و ناراحتی بقیه شود بعد به طریقی او را برگرداند اما وقتی عارف کوچولو را به بهانه خریدن بستنی سوار بر پراید خود کرد و به باغ آورد با ضربات چاقو او را از پای درآورد و من به خاطر وعده‌ای که درباره پرداخت پول داده بود سر جسد را جدا کرده و با هم آن را آتش زدیم.

در همین ارتباط حسین برادر ناتنی که اکنون به عنوان عامل اصلی جنایت معرفی شده در این باره گفته است: من عارف را به باغ بردم حتی یک ضربه چاقو هم به او زدم اما ضربه کشنده از طرف جلال وارد شد و او بود که سر جسد را به آتش کشید.
بنا بر این گزارش، ماجرای ربایش و قتل عارف کوچولو اواخر تیرماه سال‌جاری در روستای سروکلای جویبار رخ داد و مدتی بعد جمجمه‌اش در حالی که کاملاً از بین رفته و قابل شناسایی نبود در خانه شان پیدا شد.
در همین راستا چند روز بعد نیز بقیه قسمت‌های بدن او در باغی نزدیکی خانه قربانی حادثه پیدا شد.
تحقیقات قضایی و پلیسی درباره اینکه کدام یک از دو جنایتکار ضربات مرگبار را به عارف کوچولو وارد کرده است، ادامه دارد.
منبع: ایران
برچسب ها: حوادث عارف قتل صراط