۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

دستگیری 4 سارق مسلح طلافروشی ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 4 سارق مسلح طلافروشی ایلام دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۰۲۲۵۴
صراط: سردار علی دولتی با بیان اینکه سارقان مسلح طلافروشی پارک کودک ایلام دستگیر شدند، اظهارداشت: این سارقان در شامگاه 18 خردادماه سال جاری با نقشه قبلی به یک طلافروشی در جنب پارک کودک ایلام حمله کرده و مقداری طلاجات را به سرقت بردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان پس از انجام سرقت از محل متواری شده و پلیس طی 4 مرحله عملیات جداگانه موفق به دستگیری آنان در شهرستان‌های ایلام، تهران و جاده ملکشاهی به مهران شدند، افزود: روز گذشته و در طی یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک گلوله به سمت خودوری متهم، خودروی وی متوقف و آخرین نفر از سارقان نیز دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی استان ایلام به کشف و ضبط سلاح های سارقان مسلح اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این متهمان پس از دستگیری به انجام سرقت مسلحانه و بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و پرونده آنها در دست بررسی است.

سردار علی دولتی دستگیری این سارقان را نمونه‌ای از تلاش‌های انجام گرفته پلیس در ایلام با عنایت به مدیریت جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران جان بر کف نیروی انتظامی در این استان عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی استان ایلام طی 6 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال پیش توفیقات بسیاری در حوزه‌های کشف مواد مخدر، کشف سرقت و کاهش جرایم مختلف در استان داشته است.

وی تعامل مردم و پلیس در استان ایلام را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: این تعامل و مشارکت توفیقات مختلفی را برای پلیس در انجام امور محوله و وظایف خود حاصل کرده است که جا دارد از این تعامل و مشارکت مردم ایلام تقدیر و تشکر شود.