۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

سارقان آخر هفته دستگیر شدند

با تلاش کارکنان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد یک باند سارق منزل شناسایی و منهدم شد.
کد خبر : ۲۰۲۲۵۷
صراط: سرهنگ سید محمد حسن جعفری‌نژاد رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقتهای منزل در سطح شهرستان بویر احمد و ایجاد نگرانی در سطح جامعه و با توجه به اهمیت موضوع مراتب با حساسیت ویژه در دستور کار مامورین تیم اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: با ایجاد و تشدید حساسیت در واحدهای گشتی پلیس آگاهی در کنار اقدامات گسترده اطلاعاتی و اقدامات انتظامی و نیز با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس درمحورهای مواصلاتی در ساعات پیک سرقت  محوریت کار اطلاعاتی و شناسایی سارق یا سارقین اتخاذ گردید.

سرهنگ جعفری‌نژاد در تشریح نحوه دستگیری سارق گفت: پس از بررسی و مطالعه دقیق پرونده‌های ورودی مشخص گردید که سرقت‌ها به طرز ماهرانه‌ای انجام وشگرد سارق یا سارقین در پرونده‌ها یکی بوده لذا با کار و فعالیت شبانه روزی در ‌‌نهایت پس از انجام تحقیقات غیر محسوس و استفاده از منابع و مخبرین یک نفر از سارقین سابقه دار به هویت (الف گ) شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل گردید.

وی در ادامه بیان داشت: در تحقیق و بازجویی فنی مبتنی بر مدارک و دلایل موجود به عمل آمده نامبرده به ۱۶ فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر دیگر اقرار که این دو نفر نیز شناسایی و تلاش در جهت دستگیری ادامه دارد و صحنه‌های سرقت بازسازی شد و شکات نیز شناسایی گردیدند.

جعفری‌نژاد در خصوص شیوه و شگرد و تحلیل سرقت گفت: سارقین با شناسایی محلهای تاریک و منزل‌های چراغ خاموش در شب و ورود از درب پشت ساختمان در روزهای پایانی هفته با استفاده از اهرم، قیچی و اره اقدام به سرقت می‌نمودند.

برچسب ها: حوادث سرقت صراط