۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

بازداشت 8 تبعه بیگانه در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران از انهدام باند قاچاق آرد یارانه‌ای و کشف بیش از ۲۰ تن آرد قاچاق به ارزش ۲۵۵ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر : ۲۰۲۲۵۹
صراط: سرهنگ محمد کمانکش رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعال سازی تیم ویژه‌ای از عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز در جهت شناسایی انبار و فعالیت عمده فروشان قاچاق آرد سهمیه‌ای، حرکت خودرو‌های حامل آرد قاچاق شناسایی و در مسیر حرکت آن‌ها نیروهای پلیس به صورت نامحسوس اقدام به کنترل مجرمان و قاچاقچیان آرد کردند.

وی افزود: پس از شناسایی محل دپوی آرد قاچاق و خودروهای سنگین حمل کننده آرد و اطمینان از جابجایی آرد توسط قاچاقچیان، ضمن محاصره محل مورد نظر، ۲۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی از یک دستگاه خودرو کشف و دو نفر از متهمان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نتیجه مأموران در بازرسی از این انبار ۲۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد دولتی، ۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و سوخته تریاک و ۳ دستگاه خودرو از نوع وانت و سواری که در امر قاچاق آرد دخیل بودند، کشف شد.

سرهنگ کمانکش با اشاره به دستگیری ۸ کارگر از اتباع بیگانه خاطر نشان کرد: در این ارتباط پرونده جهت رسیدگی و اعمال قانون به دادسرای عمومی و انقلاب ورامین ارسال و همچنین پرونده قاچاق آرد به همراه متهمان به شعبه سوم اداره تعزیرات ورامین ارسال شد.