۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

دختران پشیمان از جهاد نکاح +تصاویر

این دو دختر 15 و 17 ساله هم اکنون در شهر رقه سوریه که کنترل آن به دست داعش افتاده زندگی می کنند. آنها در قالب جهاد نکاح به ازدواج تروریست هایی از چچن در آمده و حامله شده اند.
کد خبر : ۲۰۲۴۴۹
صراط: این دو دختر 15 و 17 ساله هم اکنون در شهر رقه سوریه که کنترل آن به دست داعش افتاده زندگی می کنند. آنها در قالب جهاد نکاح به ازدواج تروریست هایی از چچن در آمده و حامله شده اند.

دو دختر اتریشی که چند ماه پیش از شهر وین به منظور جهاد نکاح به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته بودند، با ارتباط اینترنتی با خانواده هایشان اعلام کردند قصد بازگشت به اتریش را دارند.
 
روزنامه دیلی میل انگلیس در این رابطه نوشت: این دو دختر 15 و 17 ساله اتریشی که حامله شده اند، در تماس اینترنتی با خانواده هایشان اعلام کرده اند که از اقدام خود پشیمان هستند و می خواهند به کشورشان بازگردند.
 
هنوز مشخص نیست که  گروه داعش اجازه چنین کاری را به آنها بدهد و اینکه آنها چگونه واز چه طریقی می خواهند به کشورشان باز گردند.
 
از سوی دیگر دولت اتریش اعلام کرده است ، شهروندان اتریشی که به منظور پیوستن به گروه های تروریستی از جمله داعش از این کشور خارج می شوند، دیگر حق بازگشت به کشور را ندارند.
 
این دو دختر اتریشی در بهار سال جاری با فرار از وین به گروه داعش در سوریه پیوستند. آنها در پیام هایی که هنگام فرار برای خانواده شان گذاشتند ، نوشتند: "ما به خدا خدمت می کنیم و برای او جان می دهیم."
 
دختران پشیمان از حضور در محافل داعش+تصاویر

دختران پشیمان از حضور در محافل داعش+تصاویر
یک روزنامه اتریشی که اطلاعات مربوط به این دو دختر را منتشر کرده ، در این باره می نویسد: این دو دختر 15 و 17 ساله هم اکنون در شهر رقه سوریه که کنترل آن به دست داعش افتاده زندگی می کنند. آنها در قالب جهاد نکاح به ازدواج تروریست هایی از چچن در آمده اند.