۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

خداوند آقای رییس جمهور را از شر این آدم نجات دهد

این آدم‌ها در عمق وجودشان سرسوزنی به ولایت و روحانیت اعتقاد ندارند، آن‌ها اسلام بدون آخوند القا می‌کنند، امروز مشایی رییس جمهور اصلی است. مسائل‌ پیش آمده در وزارت اطلاعات و نمونه‌های دیگر حاکی از دخالت‌های مشایی دارد .
کد خبر : ۲۰۲۶۹

"صراط" - حجت الاسلام ذوالنور، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران که در مشهد سخن می گفت، در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل استمرار ارتباط احمدی‌نژاد با مشایی گفت: آقای احمدی نژاد دست به طناب پوسیده‌ آقای مشایی دارد، ایشان ارادت ویژه‌ای به آقای مشایی دارند و گفته‌اند "مشایی قله است" یا در جای دیگر گفته اند "در مسائلی که فکر ما از درک آن عاجز است، مشایی آن را درک می‌کند".

به گزارش صراط نیوز ، ذوالنور ابراز عقیده کرد: این آدم‌ها در عمق وجودشان سرسوزنی به ولایت و روحانیت اعتقاد ندارند، آن‌ها اسلام بدون آخوند القا می‌کنند، امروز مشایی رییس جمهور اصلی است. دخالت در وزارتخانه‌های مختلف و نیز تقابل متکی و مشایی باعث برکناری متکی شد؛ همچنین مسائل‌ پیش آمده در وزارت اطلاعات و نمونه‌های دیگر حاکی از دخالت‌های مشایی دارد البته این مسائل در مقابل خدمات دولت ناچیز است و مسیر رییس‌جمهور هماهنگ با آرمان‌های نظام است و امیدوارم خداوند آقای رییس جمهور را شر این آدم نجات دهد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه طبق مبانی فکری آقای مشایی، مردم به سه دسته تقسیم می شوند، تصریح کرد: اول قشر ولایتی‌ها، دوم قشری که به آقای ناطق رای داده‌اند و قشر میانی قشری هستند که اگر شب عاشورا پنج‌شنبه باشد، عزاداری می‌کنند و صبح جمعه به جاده چالوس و خوشگذرانی خود می‌روند، به نظر آقای مشایی چون اکثریت را قشر اخیر تشکیل می‌دهند، پس نباید مزاحم ماهواره و خوش گذرانی آن ها شویم، چرا که برایشان تفاوتی نمی‌کند چه کسی رای بیاورد.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه یک جریان انحرافی در دولت فعال است، افزود: این جریان چون فکر می‌کند آمریکا باعث اصلی تحولات منطقه است، می‌گوید پس نباید با حکام عرب ارتباط را از دست بدهیم که این‌ها کج فهمی کامل است، همچنین CD به سوی ظهور که از اطرافیان آقای احمدی نژاد و مشایی تهیه شده است نمونه دیگری است که همه این شرها از وجود آقای مشایی نشات می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رییس‌جمهور اختیاراتی دارد و عزل و نصب از جمله اختیارات اوست، ادامه داد: رییس‌جمهور اگر نتوانست با وزیری کار کند مختار است او را تعویض کند، اما گاهی اوقات عزل ها با هدف خاصی انجام می‌شود؛ مسائل به وجود آمده در وزارت اطلاعات حاکی از القائات آقای مشایی دارد که دنبال لیست انتخابات است چون مصلحی واقعیت‎ها را منتقل می‌کند پس باید برود تا مانعی برای تفکرات مشایی نباشد.

وی با بیان اینکه اگر موسوی یا کروبی بر سر کار می آمدند مثل بیل و لودر زیر پایه‌های نظام می‌زدند، افزود: این در حالی است که دولت فعلی در حال حرکت به سمت اهداف انقلاب است و اگر بخواهم از 20 به دولت نمره بدهم، 16 می‌شود و انحرافات به وجود آمده نیز با هوش و ذکاوت آقای رییس‌جمهور بر طرف می‌شود.

نظرات بینندگان
khademan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۱
رهبر نشوی تنها، من یار تو می گردم

وز جرگه عشاقت، سردار تو می گردم

گر لشکر سفیانها، از غرب به پا خیزد

در قحطی انسانها، عمار تو می گردم

از طعنه اشعث ها، خون است دلت مولا

تب دار غمت هستم، بیمار تو می گردم

با جرم ولای تو، گر بر سر دار آیم

مدح تو کنم بر دار، تمار تو می گردم

این من نه منم تنها، آید ز محب آوا

رهبر نشوی تنها، من یار تو می گردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۴
هر چه دوست دارید بگویید و نثار احمدی نژاد کنید مهم نیست این روزها زودتر از آنچه فکرش را بکنید تمام می شود و "حق" پیروز است.
امير عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۵
كدوم هوش و ذكاوت دلت خوشه.......
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۳
دوست ناباب همینه دیگه
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۴
حالا كجاش را ديدي ؟ شماها فقط بلديد كيلو كيلو حرف بزنيد آنها در حال عمل هستند . مگر مش.... كيست همه را سركار گذاشته است ؟ وقتي رييس جمهور نمي فهمد بايد به او فهماند مگر تعارف داريد . رييس جمهور فاقد ولايتمداري پشيزي نمي ارزد مگر او نديده رييس جمهورهاي سابق را با كمي لنگ زدن مردم نسخه شان را پيچيدند اين مگر از آنها بالاتر است . بايد حواسش را جمع كند وگرنه به سرنوشت همان ها گرفتار خواهد شد .
كريم
|
Netherlands
|
۱۰:۰۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۸
مشكل خود آقاي احمدي نژاد است . چرا بهانه مي آوريد . خدا هداييتان كند. يا علي مدد.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۶
موسی بیا به دولت ما هم عصا فکن
ماری خزیده است بیا اژدهافکن
خوش خط و خال قاب عزیزم ربوده است
محمود را مدد بده,او را ز پافکن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲
اگر مشا... پیرو شیطانه . نه اصلا خود شیطان است . چرا محاکمه نمی شود . نه آقا شیطان را نمی شود محاکمه کرد . چرا به مناظره دعوتش نمی کنید . به هر حال همه چیز در مناظره مشخص می شود شنیده می شود علما .سیاستمداران .نظامیان و ....نسبت به گفته های ایشان اعتراض دارند آیا به همبن منوال پیش رفتن به نفع اسلام است امام مظلوم شیعیان امام علی (ع)از طرف خدا انتخاب شد . اما 25 سال خانه نشینی کرد . نه در خانه نشستن . احداث قنات ونخلستان و بخشیدن به فقرا . آیا نعوذ بالله اقا برای رسیدن به خلافت دست طرف یهودی و نصرانی دراز کرد . ای پیروان علی چرا برای شادی اسراییل به وظیفه دینییتان که همان پیروی از امام خامنه ای است عمل نمی کنید . بله تاریخ چراغی است جهت جلوگیری از سقوط در چاه اگر چشم داشته یاشیم
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۰:۵۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۳
جناب آقای ذوالنور ، مقام معظم رهبری فرمودند خودشان حواسشان به همه چیز هست .
از آنجا که جنابعالی نماینده ولی فقیه ( حضرت آقا ) هستید ، با این فرمایشات ، یا نسبت به فرموده حضرت آقا اعتماد ندارید و احساس می فرمائید که باید نکاتی را تذکر دهید - یا اینکه اندیشه ای در سر دارید که بچه حزب اللهی ها از آن غافلند - یا اینکه حالت سومی هم وجود دارد که همه الا جنابعالی و صاحب خطوط از آن غافلند - لطفا در هر صورت توضیح بفرمائید ، یا اینکه به اختلاف دامن نزنید و بگذارید دولت به مشغله امور مردم بپردازد.
این خواهش همه بچه حزب اللهی هاست - مرز و بوم ما آرامش می خواهد و نظر مقام ولایت فصل ختام برای همه ما است - شما چه چیزی را دنبال می فرمائید ؟؟؟؟؟؟
حسين
|
United States of America
سلام آقا مهران شما گفتين : یا اینکه به اختلاف دامن نزنید و بگذارید دولت به مشغله امور مردم بپردازد....
شما مي فرمايين هيچكس صحبت نكنه ، روشنگري نكنه ... درست ميشه ؟؟؟ شما مي فرمايين به اختلافات دامن نزنن ؟ اين اختلافه ؟ اختلاف با كي ؟ ايستادن در مقابل امر مولا فقط اختلافه از نظر شما ؟ يعني شما اين رو عادي و طبيعي و اختلاف مسؤولين تعبير مي كنين ؟ مگه حزب الله به اون راي نداد كه مطيع امر آقا باشه .... جاي تاسف داره عزيزاني مثل شما اين كار احمدي نژاد رو اختلاف مي دونين ...
از نظر شما گوش ندادن به حرف ولي امر توسط يه مسؤول نظام اسلامي ، اختلاف تعريف ميشه ؟ نظامي كه خونهاي ريخته شده براي پرپايي اون به عشق اسلام و ولايت متصل به علي (ع) و مهدي (عج الله) و نايبين برحقش امام خميني و امام خامنه اي بر زمين ريخته نشده ؟
آقا مهران اين اختلاف نيست ، انحرافه انحراف انحراف .... و قطعاً نظر حضرت آقا از جلوگيري از اختلاف اين نيست كه ساكت بشينيم و دم بر نايريم تا مش.... و بق..... و اح.... ... با اون نظريه هاي آبكي ثمره ي خونهاي پدران و برادران مارو ....
مگه غير از اينه كه چيزايي كه اونا ميدونن و شايد امثال من ندونن ... و اين ندونستن امثال من باعث بشه كه راه رو از چاه تشخصي نديم ؟؟
نياز ما آرامش منبعث از دم بر نياوردن است ؟
نه قطعاً نياز به حمايت از امام خامنه اي هست ، اونم جايي كه ديگه اينا شمشير از نيام بر كشيدن ! آقا مهران سكوت تا كي ؟؟
فكر ميكنين كه الان چه چيزش فرق ميكنه با زمان اصلاحات ؟
جواب : فتنه اينا صدها برابر خطرناكتره
چرا : چون اونا دم از ولايت نميزدن و ظاهر و باطنشون هم مشخص بود كه چي هستن ...
چرا : چون اينا در ظاهر با علم دفاع از ولايت به صحنه اومدن ، سنگرهارو فتح كردن و حالا از داخل دارن ضربه كاري ميزنن
چرا : چونكه بين جريان حزب الله شكاف ايجاد كردن
چرا : چونكه يه سري خوارج نهرواني درست كردن كه منبعد جلوي آقامون وايسن
چرا : چونكه در مقابل و در تقابل با بيداري اسلامي مردم مسلمان كشورهاي منطقه حركت ميكنه
و ....
لذا فكر نميكنم توجيه جوانان و نوجوانان و مردمي كه صرفاً به عشق ولايت راي دادن به ماهيت آقايون ايجاد اختلاف باشه
عباس یزدی
|
United States of America
سلام//مقابل احمدی نژاد جه کس یا کسانی هستند آبا احمدی نژاد رو در روی رهبری هست /کمتر کسی این حرف را باور میکند کسانی دودر روی دولت ابستادند که پشت سر رهبر سنگر گرفتند و
به حرف رهبر گو.ش نمیکنند که آرامش را حفظ کنید فریاد میزنند احمدی نژاد رودر روی رهبر ابستاده(شاید خود را نماد رهبر میدانند)
سلام


بیا دشمن ز یکدیگر نسازیم
به پشت رهبری سنگر نسازیم

مطیع رهبریه دولت ما
جدا سر را ازین پیکر نسازیم
ضد ضد ولايت فقيه
|
United States of America
عاقلان دانند ....!!
ضد ضد ولايت فقيه
|
United States of America
آقاي يزدي .... عاقلان دانند
مرگ بر ضد ولايت فقيه
man
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲
ایا فتنه ی بزرگتر از فتنه ی اول که اقا فرمودند همینه دشمن اگر در اوردن موسوی به جایی نرسید پس با اوردن مش..... پروژه اش را تکمیل میکند اقای احمدی نزاد هم بداند که ایشون منهای رهبری فاقد ارزشه جانم فدای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا اگه ملت روشنگری_ بخوانید به چاه افکنی- شماها رو نخواد، کی رو باید ببینه؟ بسه دیگه! چرا اسمی از اون بصیرته نیستش؟ تو گلوتون گیر کرده نه؟ آه چه کسانی گرفته شماها رو؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول ما کاری به اینااااا نداریم حرف حرف آقــــاست
عباس یزدی
|
Germany
|
۱۲:۴۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۳
سلام


بیا دشمن ز یکدیگر نسازیم
به پشت رهبری سنگر نسازیم

مطیع رهبریه دولت ما
جدا سر را ازین پیکر نسازیم
عیدالله
|
Germany
یرود بر شما

درون خانهء ما جنگ و دعواست
پدر در خانهء خود هم که تنهاست

برادرها به جان هم فتادند
ز شادی خانهء همسایه غوغاست
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۳:۰۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
حسین جان ، برادر ارزشی میدونم که دل تو هم برای این ارزش هاست که می تپه - می دونم که حق داری سره رو از ناسره تشخیص بدی - میدونم که حق داری اظهار نظر کنی - حسین جان به این واقفم که احساس خطر می کنی -
من هم مثل تو احساس خطر می کنم - اما نه از ناحیه دولت و حلقه دولت - حسین جان یک بار دیگه هم گفتم ، باز هم میگم - دشمن کوه احد رو دور زده و از پشت سر میاد - ما بچه حزب اللهی ها در فکر اختلافاتی هستیم که وجود نداره ( یک شبحه - هیچکی توش نیست ) اگه میخوای اونائی رو که در مقابل مقام معظم رهبری قد علم کردند ، خوب بشناسی ، اون طرفی رو نگاه کن که نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری ارسال می کنند - اون طرفی رو نگاه کن که توی جلسه م.ت.ن در خصوص ب. م. حکم حکومتی معظم له رو ، به نشونه اعتراض روی میز می کوبند و کار کارشناسی رو ارجح می دونند . - اگه میخوای بدونی فتنه کجاست ؟؟؟؟ به اون طرف نگاه کن که انبر داغ امیر المومنین بر کف دستان عقیل گذاشته شده - همون طرفی که ویژه خواری هاشون توسط احمدی نژاد و حلقه دولت قطع شده - اونهئی که در صدد بازیافت سنگر های از دست رفته خود هستند - برادر من - دکتر احمدی نژاد و مشایی و حلقه دولت که نظری به بیت المال ندارند ، الا اینکه بتوانند آنرا با عدالت بین مردم تقسیم کنند - حلقه دولت که در مقابل حضرت آقا قرار نگرفته اند ، فتنه در جای دیگر است که نمی خواهیم ببینیم - ما را چه شده ؟؟؟؟؟؟ - چرا ما فکر می کنیم که نسبت به حضرت آقا از سوی حلقه دولت اجحافی شده و خود معظم له عکس این را اعتقاد دارند؟؟؟؟؟ - ایشان که به کرات گفته اند موضوعات را بزرگ نکنید - ایشان که خطر بولتن نویسان مقرض در سیاه نمائی و بزرگ نمائی وقایع را تذکر فرمودند - ایشان که دعوت به همدلی فرمودند - حسین جان ، به خداوند احد و واحد ما نیز احد اخوت با کسی نبسته ایم - اما آنچه برای شما بزرگ نمائی شده ، از سوی یک جریان مریض هدایت می شود و انحرافی در کار نیست - جفا به مقام ولایت از جناح دیگر است که طرح ریزی می شود - کسانی که خود را از صحنه دور کرده اند و اصحاب بولتن مریض را به صحنه وارد نموده اند - این بولتن ها به مثابه بلند گو عمل می کنند - صدا را چند برابر بزرگنمائی می کنند به اوج می رسانند - بچه حزب اللهی ها را به واکنش وا می دارند و مقام معظم رهبری حضور می یابند و می فرمایند که چیزی نشده که اینقدر آنرا بزرگ می کنید - حسین جان - برادرم اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط اول شرط ولایتمداری است - نکند که اینقدر داعیه ولایتمداری کنیم که موضوع لوس شود و از درجه اهمیتش کاسته شود - بمانیم و هر هنگام که معظم له فرمان دادند به صحنه بیائیم - خواسته های خود را از رهبری هزینه نکنیم - سنگر رهبری و ولایت را سست نکنیم - اخوی حمله و هجمه و هجوم از جناح دیگر است . اینقدر روی دولت و رفتار آن تمرکز فرموده اید که جناح خطر را حس نمی کنید - این مار در حال خزیدن است و آرام آرام پیش می آید .
من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم
تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال
حسين
|
United States of America
آقا مهران هر چند جواب مطلب زير را ندادين :

(سلام آقا مهران شما گفتين : یا اینکه به اختلاف دامن نزنید و بگذارید دولت به مشغله امور مردم بپردازد....
شما مي فرمايين هيچكس صحبت نكنه ، روشنگري نكنه ... درست ميشه ؟؟؟ شما مي فرمايين به اختلافات دامن نزنن ؟ اين اختلافه ؟ اختلاف با كي ؟ ايستادن در مقابل امر مولا فقط اختلافه از نظر شما ؟ يعني شما اين رو عادي و طبيعي و اختلاف مسؤولين تعبير مي كنين ؟ مگه حزب الله به اون راي نداد كه مطيع امر آقا باشه .... جاي تاسف داره عزيزاني مثل شما اين كار احمدي نژاد رو اختلاف مي دونين ...
از نظر شما گوش ندادن به حرف ولي امر توسط يه مسؤول نظام اسلامي ، اختلاف تعريف ميشه ؟ نظامي كه خونهاي ريخته شده براي پرپايي اون به عشق اسلام و ولايت متصل به علي (ع) و مهدي (عج الله) و نايبين برحقش امام خميني و امام خامنه اي بر زمين ريخته نشده ؟
آقا مهران اين اختلاف نيست ، انحرافه انحراف انحراف .... و قطعاً نظر حضرت آقا از جلوگيري از اختلاف اين نيست كه ساكت بشينيم و دم بر نايريم تا مش.... و بق..... و اح.... ... با اون نظريه هاي آبكي ثمره ي خونهاي پدران و برادران مارو ....
مگه غير از اينه كه چيزايي كه اونا ميدونن و شايد امثال من ندونن ... و اين ندونستن امثال من باعث بشه كه راه رو از چاه تشخصي نديم ؟؟
نياز ما آرامش منبعث از دم بر نياوردن است ؟
نه قطعاً نياز به حمايت از امام خامنه اي هست ، اونم جايي كه ديگه اينا شمشير از نيام بر كشيدن ! آقا مهران سكوت تا كي ؟؟
فكر ميكنين كه الان چه چيزش فرق ميكنه با زمان اصلاحات ؟
جواب : فتنه اينا صدها برابر خطرناكتره
چرا : چون اونا دم از ولايت نميزدن و ظاهر و باطنشون هم مشخص بود كه چي هستن ...
چرا : چون اينا در ظاهر با علم دفاع از ولايت به صحنه اومدن ، سنگرهارو فتح كردن و حالا از داخل دارن ضربه كاري ميزنن
چرا : چونكه بين جريان حزب الله شكاف ايجاد كردن
چرا : چونكه يه سري خوارج نهرواني درست كردن كه منبعد جلوي آقامون وايسن
چرا : چونكه در مقابل و در تقابل با بيداري اسلامي مردم مسلمان كشورهاي منطقه حركت ميكنه
و .... لذا فكر نميكنم توجيه جوانان و نوجوانان و مردمي كه صرفاً به عشق ولايت راي دادن به ماهيت آقايون ايجاد اختلاف باشه)

اما از آنجايي كه برايم مشخص و محرز شده كه شما از ولايت ديگري و غير دم مي زنيد ، از اين مطلب و اظهاراتم ميگذرم و جوابي از شما نميخوام ، چون با اظهاراتتون برام كاملاً روشن و واضح شده از چه طيفي هستين ...!!

در پايان ميگم آيا خبر دارين جوانفكر جانتون چي گفته ؟ جوانفكر باز هم بيانيه داده و از خار مار صحبت كرده و يه قسمت بيانيه ش هم اظهار داشته كه :
جوانفكر با توجه به دل نگراني دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرده : او نگران خودش نیست می گوید که اگر فرو بريزد، تیرها از هرسو مولا !!!!! را نشانه خواهند رفت.
جوان فكر در پايان مطلب خود با بيان اينكه رييس جمهور تنها نيست و سايه سار "مولا" !!!!! بر سر دكتر احمدي نژاد گسترده شده است ،وعده داد كه رييس جمهور سرانجام بر همه دلمردگيها غلبه خواهد كرد و خواب فتنه انگيزان داخلي و خارجي آشفته خواهد شد !!!
با توجه به دل نگراني دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: او نگران خودش نیست می گوید که اگر فرو بريزد، تیرها !!! از هرسو مولا !!! را نشانه خواهند رفت !!! . (بميرم براش)

ميخواستم به شما بگم احمدي نژاد كه در چندمين تقابل و جبهه گيري علني با مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي عزيزم ، جلوي حكم حكومتي اماممون (چند بار) ايستاد و به اين حكم دهن كجي كرد و اخيراً هم در اعتراض !!!! به حكم حكومتي آقايي كه شما مدعي هستين رئيس جمهور عاشقشه ، گوشه عزلت گزيده و سر كارش نميره .... لذا مطالب بالا (گفته هاي جوانفكر) كه جوانفكر نوشته و دم از مولا و عشق احمدي نژاد به مولا در اون زده با رفتار و گفتار و برخورد و ... احمدي نژاد با اين مولا (حضرت امام خامنه اي عزيز) نميخونه و جور در نمياد كه اون مولا (امام خامنه اي) با مولاي داخل بيانيه آقاي جوانفكر يكي باشه !!! چون اگه واقعاً چنين احساس تعهد و تكليف و حس و حالي ايشون نسبت به مولاش (حضرت امام خامنه اي عزيز) داشت كه لااقل حرفشو گوش ميكرد و حكم حكومتي شو بر روي چشماش ميذاشت و ولايتمداريشو اثبات ميكرد و دهن دشمنان داخلي و خارجي و بقول شماها هاشمي و موسوي و شريعتمداري و اصلاحات و اصولگرا و خاتمي و كرباسچي و موتلفه و كارگزاران و ... رو مي بست !!!
حالا واقعاً اين مولا كيه ؟؟؟
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
عزیزانی که این همه دم از تبعیت از ولایت می زنید، شما را به خدا تابع کلام ایشون باشید.
نظر آقا در مورد دولت چیه؟؟؟؟؟؟
چند بار دیگه باید مواکدا این نظر رو تکرار کنن؟؟؟؟
وای به حال مایی که خود رو سینه چاک ولایت می نماییم! اما با بی توجهی به منویات ایشون باعث مظلومیت حضرتش می شویم!!!!!
فغان
|
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر جان مگه با قسم ميشه كسي رو ولايت مدار كرد . اينها اغلبشون نون به نرخ روز خورند
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
مشكل ما اين است كه همه ماميخواهيم درباره هرچه كه نيست وهست درباره هرچه كه تخصص داريم ونداريم هركه هستيم ونيستيم هرچه ميدانيم ونيدانيم اظهارنظر كنيم وبعد هم بگوييم آنچه ما ميگوييم درست است
رضا بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
دكتر احمدي نژاد ‌دكتر پژوهان مش..... الياس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا احمدی نژاد بخاطر چسبیدن به مش..... وپا فشاری بر این امر اعتبار وعزت خود نزد مردم را هزینه کرد وتمام محبوبیتش به باد رفت .نمی دانم چه حسابی است که مجبوره اینقدر هزینه کنه الله اعلم انشاءالله بعدا" معلوم میشه
برو بچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
احمدی نژاد اون احمدی نژاد سابق نیست . این همه روز چرا از خونه نیومده بیرون چرا ؟؟؟
تا اونجایی که میدونم این احمدی نژاد با وجود بیماری های زیاد سر کار حاظر می شد ....
این یک خلاء که احمدی نژاد برای چه هدفی خانه نشین شده ؟؟؟
اینم خالی از لطف نیست که موقع تعیین وزیران وقتی آقا گفت صلاح نیست مشایی بیاد درست 3 روز از احمدی نژاد خبری نبود جریان چیه ؟؟؟چه چیز پشت پرده است .
برو بچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
احمدی نژاد اون احمدی نژاد سابق نیست . این همه روز چرا از خونه نیومده بیرون چرا ؟؟؟
تا اونجایی که میدونم این احمدی نژاد با وجود بیماری های زیاد سر کار حاظر می شد ....
این یک خلاء که احمدی نژاد برای چه هدفی خانه نشین شده ؟؟؟
اینم خالی از لطف نیست که موقع تعیین وزیران وقتی آقا گفت صلاح نیست مش..... بیاد درست 3 روز از احمدی نژاد خبری نبود جریان چیه ؟؟؟چه چیز پشت پرده است .
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
***************درود برمش..... احياگر فرهنگ ناب ايران زمين دوستت داريم .....
فغان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
آقاي نماينده ولي فقيه در سپاه يعني شما اون روزي كه با چنگ ودندان از احمدي نژاد دفاع ميكرديد نميدونستيد كه مش..... معلم و استاد و مراد احمدي نژاد است ؟ ميدونستيد اما جهت باد عوض شده . نشده ؟