۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

۱۵۰هزار مسکن مهر آب و برق ندارند

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در کل کشور منتظر نصب انشعابات آب، برق و گاز است، گفت: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم گزارش ویژه‌ای در خصوص واحدهای باقیمانده مسکن مهر ارائه و برای تکمیل واحدها تا سال ۹۴ به توافق رسیدیم.
کد خبر : ۲۰۲۷۲۷
صراط: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در کل کشور منتظر نصب انشعابات آب، برق و گاز است، گفت: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم گزارش ویژه‌ای در خصوص واحدهای باقیمانده مسکن مهر ارائه و برای تکمیل واحدها تا سال ۹۴ به توافق رسیدیم.
 
محسن نریمان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود روند ساخت و ساز مسکن مهر در شهرهای جدید کند شده است، گفت: در آخرین بررسی‌های صورت گرفته کند شدن معنی داری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر را مشاهده نکرده‌ایم.
 
وی افزود: در کل بیش از 150 هزار واحد مسکن مهر نزدیک به افتتاح و منتظر نصب انشعابات هستند که با انشعاب آب و برق و گاز تحویل خواهند شد.
 
*تائید نمی‌کنم که در تکمیل مسکن مهر رکود کاری ایجاد شده باشد  
 
وی ادامه داد: تائید نمی‌کنم که در تکمیل مسکن مهر رکود کاری ایجاد شده باشد اما برخی پروژه‌ها دچار تاخیرند که با تمهیدات دولت اخیراً 300 میلیارد تومان اعتبار برای نصب انشعابات آب و برق واحدها تخصیص پیدا کرد.
 
نریمان گفت: با این تمهیدات تصور می‌کنم سرعت تحویل واحدهای مسکن مهر که معطل خدمات زیربنایی بودند افزایش یابد و بزودی با افتتاح پروژه‌ها این تلقی رکود ساخت و ساز مسکن مهر نیز برطرف شود.
 
وی افزود: به هر حال تامین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر مکمل پروژه مسکن مهر است و مطمئناً با تخصیص اعتبارات و فعال شدن تکمیل خدمات زیربنایی سرعت ساخت و ساز افزایش می‌یابد.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه با وزیر راه و شهرسازی داشتیم برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و به طور مفصل گزارش‌های ویژه‌ای داده شد و توافق کردیم که سال 93 و در نهایت در سال 94 تمامی پروژه‌های مسکن مهر را تمام و تحویل دهیم.
منبع: فارس