۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

شماره های 250میلیونی تلفن ثابت!+عکس

برخی مشترکان تلفن ثابت با رند "سه جفت از آخر" درصدد سر بریدن ساده‌لوحان تهرانی هستند.
کد خبر : ۲۰۲۷۶۷
صراط: واگذاری خطوط رند تلفن ثابت با تجربه دو شکست در برگزاری مزایده با محدودیت مواجه و همین موضوع باعث شد تا قیمت برخی خطوط از قل موجود با افزایش سرسام‌آوری مواجه شود.

با توجه به موفق نبودن چنین مزایده‌هایی که از سال 90 و با فروش 70 شماره آغاز شد، مخابرات ترجیح داد که این شماره‌ها به جز دو سطح را در مراکز مخابراتی جهت فروش توزیع کند و لذا جلوی فروش خطوطی که چوب می‌زد هم گفته شد.

با توجه به اینکه طبق گفته معاون بازاریابی مخابرات تهران، خطوط رند شامل چند سطح سفارشی به درخواست مشترک، برنز، نقره‌ای، طلایی و الماس می‌شود که رندهای سفارشی، برنز و نقره‌ای در مراکز مخابراتی قابل واگذاری است اما واگذاری طلایی و الماس صورت نمی‌گیرد.

شماره‌های طلایی هم‌اکنون برای مراکز عمومی خاص واگذار می‌شود اما با توجه به سرمایه ملی بودن‌شان، در واگذاری آنها احتیاط می‌شود.

براساس تعرفه واحد مخابرات، قیمت پایه خطوط سفارشی 350 هزار تومان، برنز 500 هزار تومان و نقره‌ای 750 هزار تومان است.

علی‌رغم اینکه مخابرات قیمت پایه 2 میلیون تومان را برای خطوط رند طلایی خود در نظر گرفته و الماس را با بالاترین پیشنهاد چوب می‌زند، اما خطوط کارکرده موجود در بازار دقیقا مشخص نیست که در کدام سطح است و کلیه فروشندگان ترجیح می‌دهند خطوط رند خود که شاید بعضا چندان رند هم نباشد با بالاترین پیشنهاد به فروش برسانند.

اکنون بالاترین نرخی که برای فروش خط رند تلفن ثابت با پیش شماره 7 گزارش شده 250 میلیون تومان است که علی‌رغم برچسب 100 میلیونی‌اش در یکی از سایت‌ها زمانیکه با فروشنده تماس می‌"یرید، گفته می‌شود که پیشنهاد 250 میلیون تومان هم رسیده است.

این در حالی است که با مرور برخی شماره‌های نجومی دیگر با کدهای 4 و 2 نیز به ترتیب با قیمت‌های 40 و 20 میلیون تومان روبرو می‌شویم.

شماره های رند 20 میلیونی تلفن ثابت!


منبع: تسنیم