۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

کشف محموله قاچاق گوشی های همراه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به کشف محموله جدید گوشی تلفن همراه از یک قاچاقچی ماهر اشاره کرد و گفت: پرونده این متهم در تعزیرات حکومتی استان زنجان مختومه اعلام شد.
کد خبر : ۲۰۲۸۸۸
صراط: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به کشف محموله جدید گوشی تلفن همراه از یک قاچاقچی ماهر اشاره کرد و گفت: پرونده این متهم در تعزیرات حکومتی استان زنجان مختومه اعلام شد.
 
مرتضی ممیزی با اشاره به کشف محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان اظهار کرد: این محموله توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان کشف و ضبط شد.
 
وی تصریح کرد: پس از کشف این محموله توسط ماموران  انتظامی شهرستان زنجان پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع داده شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: پس از ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان، شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمترین زمان ممکن به پرونده متهم رسیدگی کرد.
 
وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی استان زنجان پس از بررسی مستندات، شواهد و قرائن موجود اقدام به صدور رای کرد.
 
ممیزی تعداد گوشی‌های کشف شده را 270 عدد عنوان کرد و افزود: این تعداد گوشی تلفن همراه به طرز ماهرانه‌ای در یک خودرو جاسازی شده بود.
 
وی خاطرنشان کرد: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: پس از صدور رای این پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان مختومه اعلام شد.

منبع: تسنیم