۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰

برخی مأمور ترویج بی‌بندوباری هستند

زن در اسلام به حجاب و عفاف سفارش شده است و باید قداست خود را حفظ کند، فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه گسترش یافته تقویت شود.
کد خبر : ۲۰۲۹۳

محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با فارس گفت: حجاب عمیقاً ریشه در آیات نورانی قرآن و روایات ائمه دارد و برای گسترش حجاب کار فرهنگی نیاز است.
وی اظهار داشت: انتظار می‌رفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی پوشش اسلامی زنان به نحو شایسته‌ای حفظ شود اما متأسفانه رفته رفته دست‌های بیگانگان و تهاجم فرهنگی برای این منظور برنامه‌های خود را اجرا کردند، همچنین در دولت‌های گذشته نیز شاهد برخی ناهنجاری‏ها در مسئله بدحجابی بودیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس افزود: آرایش و پوشش نامناسب که برخی مأمور به اجرای آن هستند، مشخصاً برای ترویج بی‌بند وباری و فرهنگ بدحجابی است تا به مرور جامعه را دچار استحاله کنند.
کرمی‌راد گفت: زن در اسلام به حجاب و عفاف سفارش شده است و باید قداست خود را حفظ کند، فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه گسترش یافته تقویت شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: همه متعهدین به انقلاب باید رسالت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را به‏عهده بگیرند و تمامی سازمان‌ها و نهادها نیز بی‌چون و چرا وارد عرصه شوند.
وی اظهار داشت: این‌که فقط پلیس با استفاده از روش‌های فیزیکی یا دستگیری بدحجابان بخواهد وارد عمل شود و در کنار آن اقدامات فرهنگی انجام نشود، شاید نتیجه عکس داشته باشد.
نماینده مردم کرمانشاه گفت: باید اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و ارشادی به نحو شایسته‌ای اجرا شوند و اگر به قانون نیاز است مجلس آمادگی بررسی آن را دارد.
کرمی‌راد افزود: نیروی انتظامی نیز می‌تواند با کسب تجربه از طرح‌های قبلی خود یک راهکار قوی را در دستور کار خود قرار داده با هنجارشکنان برخورد قانونی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: نیروی انتظامی وظایف و مأموریت ذاتی خود را در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب انجام دهد و کوتاه نیاید و در کنار آن نگاه و بعد فرهنگی این اقدام را نیز تقویت کند.

نظرات بینندگان
کامران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
سلام جناب کرمی راد
ببخشید .منظورتان دانشگاه (آزاد) بود