۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

نامه محرمانه هیات رییسه فدراسیون به کفاشیان

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نام نبی به عنوان دبیرکل پس از انتصاب کقاشیان، توسط او به مجمع و هیأت رئیسه برای رسمیت بخشیدن به این انتخاب اعلام نشد و این موضوع غیرقانونی بود.
کد خبر : ۲۰۲۹۴۵
صراط: عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نام نبی به عنوان دبیرکل پس از انتصاب کفاشیان، توسط او به مجمع و هیأت رئیسه برای رسمیت بخشیدن به این انتخاب اعلام نشد و این موضوع غیرقانونی بود.
 
فریده شجاعی در خصوص نامه محرمانه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان گفت: چون این نامه محرمانه است خیلی نمی‌توان به جزئیات آن ورود کرد و اجازه هم ندارم در این مورد صحبت کنم؛ واقعا هم نمی‌دانم چطور نامه محرمانه رسانه‌ای شده است، البته می‌توانم عنوان کنم که در این نامه اشاره‌ای به حیطه کاری من در فدراسیون یعنی فوتبال بانوان شده است که مشکلاتم را در این نامه به خدمت رئیس فدراسیون اعلام کرده‌ام.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود در خصوص دبیرکلی مهدی محمدنبی و نایب رئیسی هادی آیت‌الهی نیز در این نامه سؤالاتی از کفاشیان پرسیده شده است، ادامه داد: در مورد آقای آیت‌الهی مشکل خاصی وجود ندارد و صحبتی هم به میان نیامده چون او منتخب مجمع بوده است اما در مورد دبیر کلی آقای نبی هم اعتراضی صورت نگرفته است، بلکه این مورد وجود دارد که نام نبی به عنوان دبیرکل پس از انتصاب کفاشیان، توسط او به مجمع و هیأت رئیسه برای رسمیت بخشیدن به این انتخاب اعلام نشد و این موضوع غیرقانونی بوده و در این نامه به این موضوع ورود شده است.
 
شجاعی در خصوص اینکه چرا جلسه هیأت رئیسه برگزار نمی‌شود، گفت: پیگیر این موضوع هستیم و طی همین روزها وضعیت مشخص خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که در مورد استیضاح کفاشیان در مجمع تا چه اندازه در اطلاع است، یادآور شد: در این مورد در جریان نیستم و چیزی در این خصوص نشنیده‌ام.
 
رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نامه محرمانه به کفاشیان را تمام نفرات هیأت رئیسه به جز خود او و آیت‌الهی امضا کرده‌اند در مورد اینکه چرا فدراسیون مصوبات هیأت رئیسه را اجرایی نمی‌کند، گفت: به هر حال این نامه‌‌ای که زده شده به خاطر روشن شدن یک سری مسائل این چنینی هم هست.
منبع: فارس