۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

واکنش استیلی به حضور خواننده زیرزمینی در تمرین

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: مهمترین دغدغه من مالکیت باشگاه و برطرف شدن مشکلات است.
کد خبر : ۲۰۳۱۵۷
صراط: حمید استیلی پس از پیروزی مقابل پاس همدان در نشست خبری گفت: بازی سختی بود و مدت‌ها نتوانسته بودیم تیمی را ببریم قبلش هم با تیم امید بازی کردیم و این تیم را بردیم. به تیم سختی در جام حذفی خورده بودیم. تیمی که دوندگی بالایی داشت و از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای برخوردار بود. به آقای مهابادی به خاطر این تیم جوان و بازی زیبا تبریک می‌گویم و این تیم شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد.

استیلی در ادامه صحبت‌هایش گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست همانطور که می‌دانید یک تیم اردبیلی توانسته صبای لیگ برتری را شکست بدهد و این بازی‌ها برای تیم‌ها بسیار سنگین است.

استیلی همچنین درباره مشکلات باشگاه گفت: ما مشکلات بسیاری داریم عمده‌ترین آنها مالکیت باشگاه راه‌آهن است که این مشکل بعد از چند ماه هنوز برطرف نشده است و دغدغه فکری ماست و تمرکز ما را به هم ریخته است.

استیلی تصریح کرد: جوانان ما که در بازی امروز بودند و مخصوصاً امیر عابدزاده فوق‌العاده مؤثر عمل کردند و ما به این جوانان با انگیزه اعتماد داریم و آنها آینده فوتبال ایران هستند.

سرمربی راه آهن همچنین درباره مسائل داوری هم گفت: من درباره مسائل داوری صحبت نمی‌کنم و این کار را به کارشناسان مربوطه می‌سپارم و همچنین درباره بازی بعدی تیم راه‌آهن در جام حذفی که مقابل پرسپولیس است آن بازی هم برای ما بسیار سخت است. پرسپولیس هم تیم پرمهره‌ای است و انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد ولی ما هم برای رسیدن به جام آسیا از طریق راه کوتاه جام حذفی امیدوار هستیم.

استیلی در پایان درباره حضور خواننده زیرزمینی در تمرینات باشگاه راه‌آهن گفت: اگر این آقا در کشور است و ممنوع‌ نیست حضورش بلامانع است. ولی اگر مشکل دارد و ممنوع است ما هم نمی‌توانیم اجازه ورود به تمرین و باشگاه را بدهیم.

در ورزشگاه نمایشگاه مبلمان و لوستر برپا بود که افرادی که برای خرید آمده بودند با بازیکنان و کادر فنی تیم راه‌آهن عکس یادگاری می‌گرفتند و با احمد عابدزاده خوش و بش می‌کردند و از دیدن بازیکنان و کادر فنی خیلی خوشحال بودند. یکسری از بازیکنان تیم پاس همدان هم بعد از بازی به دیدن این نمایشگاه رفتند.
منبع: فارس