۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
تلاش ناموفق برای طرد یک کارگردان

تخریب ده‌نمکی در برنامه تلویزیونی

برنامه «بعضي‌ها» با دعوت از مسعود ده‌نمكي، كارگردان مجموعه «معراجي‌ها» سعي در تخريب وي به عنوان هنرمندي كه در ميان مردم به عنوان چهره‌اي متعهد شناخته مي‌شود، داشت.
کد خبر : ۲۰۳۳۶۲
صراط: برنامه «بعضي‌ها» با دعوت از مسعود ده‌نمكي، كارگردان مجموعه «معراجي‌ها» سعي در تخريب وي به عنوان هنرمندي كه در ميان مردم به عنوان چهره‌اي متعهد شناخته مي‌شود، داشت.

به نوشته روزنامه جوان، حسادت افراد مختلف نسبت به مسعود ده‌نمكي و اينكه كار‌هاي پر مخاطب وي معمولاً از سوي جريان شبه‌روشنفكري سينماي ايران طرد شده و سعي مي‌شود حتي‌الامكان وي را از جمع سينمايي‌ها جدا كنند، به داستاني تكراري تبديل شده است. جالب اينجا است كه به رغم بايكوت فيلم‌هاي ده‌نمكي توسط اين نوع جريان‌ها، هر زمان كه وي فيلمي را به روي پرده برده سينماي آن سال را از ورشكستگي نجات داده است.

ده‌نمكي تا همين چند روز پيش عنوان كارگردان پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران را داشت پس حداقل در حوزه كاري خود نه تنها فردي قابل احترام است بلكه به دليل تأثيرگذاري كه در جريان سينماي ايران دارد، از جايگاه خاصي نيز برخوردار است. نقد كارهاي وي به عنوان كارگردان نيز بايد در برنامه‌اي تخصصي و به دور از تعصبات شبه روشنفكري باشد، چيزي كه در برنامه «بعضي‌ها» اصلا وجود نداشت و مجري برنامه تمام تلاش خود را كرد تا از آنتن شبكه سوم سيما براي تخريب چهره ده‌نمكي استفاده كند كه در آخر به نظر هم نمي‌رسيد چندان موفق بوده باشد.