۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴

واکنش جالب گلزار به لغو قرار داد میلیاردی

تهیه کننده از افزایش قیمت بلیط نفع می برد و این سود سهم همه اهالی سینماست.
کد خبر : ۲۰۳۶۶

به گزارش پارس توریسم، محمدرضا گلزار گفته است:  آیا وقتی تهیه کننده از فروش میلیاردی فیلم هایی که من در آن بازی می کنم سود می برد و با قیمت پانصد میلیون به رسانه های تصویری می فروشد نباید به دستمزد بازیگران و سایر عوامل فیلم که در تولید زحمت کشیده اند مبلغی اضافه کند؟

وی افزوده: تهیه کننده با بازیگر توافق می کند و هیچ اجباری در کار نیست. بسیار پیش آمده خودشان مبلغی پیشنهاد می کنند و می گویند من این بودجه را برای تو کنار گذاشته ام و این مبلغ الان هم آماده است.
گلزار گفته: تنها سالی یک فیلم کار می کنم و مثل بازیگران دیگر نیستم که همزمان در چندفیلم حضور داشته باشم.

این بازیگر ادامه داد: سینمای ما رشد اقتصادی داشته است . تهیه کننده از افزایش قیمت بلیط نفع می برد و این سود سهم همه اهالی سینماست. فیلمی که فروش بالایی دارد باید همه عوامل به خصوص افرادی که در گروه فنی و تدارکات که دوبرابر سایرین فعالیت می کنند از آن بهره مند شوند.

وی اشاره کرد: این پیشنهاد را همیشه همه جا مطرح کرده ام اما هیچ وقت به آن اهمیتی داده نشد و همه فقط به سراغ حاشیه ها می روند. متاسفانه ایراد در کار ما زیاد است و باید تمام اهالی سینما دست به دست هم دهند تا این مساله را بین تهیه کنندگان جا بیندازند هرچندکه ممکن است ناراحت شان کند اما یک تهیه کننده منطقی حتما چنین پیشنهادی را قبول خواهد کرد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۳۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۱
آخ که اگه سینما و مخصوصا گلزار نبود مملکت بر فنا بود!آقا خودشم بازیگر میدونه!اگه میشه یک فیلم آدم وار درست و حسابی از این آقا معرفی کنید؟؟؟؟؟؟؟هزاران جوان با کلی تحصیلات و هنر بیکارن اونوقت آقا معلوم نیست طبق سلیقه کدوم بی سلیقه ای وارد سینما شده ادعاشم میشه!!!خوبه یک ذره اخلاق یاد بگیرین و از بعضی اقشار کم در آمد جامعه خجامت بکشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۱
چه از خودراضی!
همون سالی یه دونه هم لیاقتت نیست.
گلناز!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
آقای گلزار من که از بازیهای خیلی فوق العادت!!!!!!!!!!! لذت می برم!!!!!!!!!
نمیشه سینما رو ول کنی بیای سراغ ما!!!!
من بخاطر مردم می گم! از دستت راحت می شن!
محبوب
|
Norway
|
۲۲:۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۲
حضور گلزار و چند سوپر استار دیگر در طی این سالها باعث رونق سینمای رو به رکود ایران شده و خونی تازه به این صنعت _ هنر دوانده .
علیرغم اینکه گلزار یک بازیگر خوب نیست اما حرفهاش منطقی ست زنده باشه این جوون رعنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
گلزار فقط یه بچه سوسول مامانیه که تو فیلماش نه بیرون فیلم اصلآ شخصیت نداره
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم