۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

خدابخشی در وزنه‌برداری نقره گرفت

اولین اتفاق در شروع رقابت های عصر، مدال نقره در رشته وزنه برداری بود.
کد خبر : ۲۰۴۰۹۰
صراط: بازی های آسیایی اینچئون 2014 در نوبت عصر آغاز شده است و کاروان ایران در چند رشته شانس قطعی کسب مدال دارد.

اولین اتفاق در شروع رقابت های عصر، مدال نقره در رشته وزنه برداری بود. 

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی عصر امروز مجید فرزین نماینده دسته 80 کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد. فرزین در این دسته در حرکات اول و دوم موفق به مهار وزنه‌های 221 و 230 کیلوگرمی شد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه 232 کیلوگرمی ناکام ماند تا به مدال نقره دست پیدا کند.مدال طلای این وزنه به وزنه‌بردار چینی با 231 کیلوگرم رسید. وزنه‌بردار تایلندی هم به مدال برنز دست یافت. وزنه‌برداران کشورمان پیش از این موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شده بودند. عصر امروز نیز سیدحامد صلحی‌پور در دسته 88 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان نیز پس از کسب پیروزی مقابل ژاپن و رسیدن به فینال رقابت های والیبال نشسته بازی های اینچئون، توانست مجوز حضور در پارالمپیک ریو که در سال 2016 برگزار می شود را به دست آورد.   

خدابخشی : مدالم را به ایرانیها تقدیم می کنم / فکر نمی کردم مدال بگیرم
معصومه خدابخشی نایب قهرمان مسابقات تیراندازی پارااسیایی گفت : می دانستم به فینال مسابقات تفنگ بادی 10 متر ایستاده Sh2 می رسم اما فکر مدال را نمی کردم.
وی افزود : از اینکه مدال این ماده را به دست اوردم خوشحال نیستم خوشحالم که بقیه را خوشحال کردم و این مدال را به تمام ایرانیان تبریک می گویم.