۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

اظهارات روحانی درباره علت سفر به زنجان

رئیس‌جمهور در زنجان ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، ایشان را یکی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب عنوان کرد و گفت: طرح‌های توسعه‌ای استان زنجان در سفر هیئت دولت بررسی می‌شود.
کد خبر : ۲۰۴۱۰۰
صراط: رئیس‌جمهور در زنجان ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، ایشان را یکی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب عنوان کرد و گفت: طرح‌های توسعه‌ای استان زنجان در سفر هیئت دولت بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای من و هیئت همراه جای خوشحالی است که توفیق پیدا کردیم در مسیر پیشرفت و تعالی کشور در خدمت مردم عزیز استان زنجان باشیم، قرار است در این سفر دو روزه نقطه‌نظرات مردم را برای پیشرفت کار دولت بشنویم و پیشرفت کار را در چند ماهی که از دولت یازدهم می گذرد، مرور و طرح‌های مهم و توسعه‌ای را که در این استان اجرا خواهد شد، بررسی کنیم.
 
وی افزود: مردم ولایتمدار زنجان و عاشق مکتب ولایت به‌ویژه اباعبدالله الحسین(ع)، با شکوه بیشتری رسیدن ماه محرم را اعلام می‌کنند، این سبب افتخار ماست که در آستانه ماه محرم، در خدمت مردم استان زنجان باشیم و عطر عزاداری حسینی به مشام ما برسد.
 
رئیس‌جمهور در خاتمه ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، ایشان را یکی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب عنوان و بیان کرد: امید است ملت ایران در پناه ولایت به راه توسعه خود ادامه دهند و افرادی که برای انقلاب اسلام و مسیر تعالی این انقلاب تلاش کردند، موفق باشند؛ امروز که این یار دیرین انقلاب به دیار حق شتافت به روح آن‌هایی که رفته‌اند درود می‎فرستیم و برای ماندگان نیز آرزوی توفیق داریم. 
 
دیدار با روحانیون، نخبگان، خانواده ایثارگران و شهدا، شرکت در جلسه توسعه و برنامه ریزی و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه‌های سفر 2 روزه رئیس جمهور به استان زنجان است.
 
مصاحبه مطبوعاتی و رسانه‌ای رئیس جمهور دیگر برنامه وی در سفر به استان زنجان است.
 
رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و خراسان رضوی سفر کرده‌اند.
منبع: تسنیم