۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

احتمال ارتباط اسیدپاشی با جریان فتنه

جریان مشکوک فتنه که قبلاً پروژه‌هایی مثل کشته‌سازی را در جریان فتنه ۸۸ داشتند، دنبال سوءاستفاده از عمل غیرانسانی اسیدپاشی هستند.
کد خبر : ۲۰۴۳۴۱
صراط: دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: جریان مشکوک فتنه که قبلاً پروژه‌هایی مثل کشته‌سازی را در جریان فتنه ۸۸ داشتند، دنبال سوءاستفاده از عمل غیرانسانی اسیدپاشی هستند و بعید نیست کسانی که دامن می‌زنند، خودشان پشت صحنه باشند.

پویان غلامی سامان دبیردفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: اتفاقات اخیر در اصفهان قلب ایران را بدرد آورد و ما متاسفیم که این موضوع شنیع دستمایه جریان فتنه برای انتقام سیاسی قرار گرفته است.

وی با تأکید براینکه اسیدپاشی جنایت سابقه‌داری است که فقط جنایت‌کاران بی اعتقاد آن را انجام می‌دهند، گفت: کسانی که سعی دارند از این جریان سوء استفاده کنند و این موضوع را به امربه معروف و نهی از منکر نسبت می‌دهند و چهره ناامنی از کشور می‌سازند، ناامنی مانند اسیدپاشی ایجاد می‌کنند و جرمشان کمتر از اسیدپاشان نیست و قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی باید برای برخورد وارد شوند.

غلامی سامان تأکید کرد: باید با کسانی که تلاش کردند این ماجرا را به دورغ به نیروهای ارزشی نسبت بدهند، به شدت برخورد کرد.

غلامی سامان خاطرنشان کرد: جریان مشکوک فتنه که قبلا پروژه‌هایی مثل کشته سازی را در جریان فتنه 88 داشتند، دنبال سوء استفاده از این عمل غیر انسانی هستند و بعید نیست کسانی که دامن می‌زنند، خودشان پشت صحنه باشند.

وی ادامه داد: افکار عمومی با جدیت این جنایت تاریخی را پیگیری می‌کند و قصاص در ملا عام باید کمترین مجازات ممکن باشد.

این فعال دانشجویی افزود: ما برای صیانت از ناموسمان هزاران شهید و مجروح تقدیم نظام کردیم هرچند که از خانواده قربانیان بابت سهل انگاری ها پوزش می‌طلبیم اما باقدرت پیگیر مجازات عاملان هستیم و هرکس قصد داشته باشد این موضوع را سیاسی  جلوه دهد و نمک به زخم دلها بپاشد ما پاسخی قاطع از سوی دانشجویان مواجهه خواهد شد.
منبع: فارس