۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

انتقاد نماینده اهواز از تصمیم زنگنه

نماینده مردم اهواز و باوی گفت: انتقال هواپیمایی نفت به استان دیگر با توجه به سابقه هواپیمایی نفت در خوزستان و اینکه بیش از دوسوم از کارکنان وزارت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب خدمت می‌کنند، تصمیم نابخردانه و غلط است.
کد خبر : ۲۰۴۷۲۳
صراط: شکر خدا موسوی نماینده اهواز و باوی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز یکشنبه 4 آبان خطاب به زنگنه وزیر نفت گفت: متاسفانه وزیر نفت و مجموعه هواپیمایی و هیات مدیره نفت تصمیم عجیبی را درخصوص انتقال هواپیمایی نفت به استان دیگری گرفتند که با توجه به سابقه هواپیمایی نفت در خوزستان و اینکه بیش از دوسوم از کارکنان وزارت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب خدمت می‌کنند، این تصمیم نابخردانه و غلط است.
 
نماینده مردم اهواز و باوی با بیان اینکه وزیر نفت به نمایندگان وعده جلوگیری از انتقال هواپیمایی نفت از استان خوزستان را داده است، بیان داشت: در حالی که وزیر نفت چنین وعده‌ای به نمایندگان داده، اما روند انتقال این هواپیمایی در حال جریان است که در صورت ادامه آن به طور حتم طرح استیضاح وزیر نفت با امضای 18 نماینده استان خوزستان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
 
موسوی در ادامه افزود: یک کار اشتباه دیگری که مجموعه وزارت نفت در همین شرکت هواپیمایی انجام داده تعدیل بیش از 400 نفر از کارکنان این شرکت هواپیمایی است که در این شرایط سخت اصلا به صلاح نیست.
 
وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: هفته گذشته که اکثر نقاط کشور درگیر بارندگی بودند اما در خوزستان هجوم ریزگردها توان مردم را گرفته بود و بیش از 2 هزار و 600 نفراز مردم اهواز دچار بیماری‌های تنفسی شدند لذا خواهش می‌کنیم یک تصمیمی را سریعا اتخاذ کنید و یک جلسه جدی برای رفع این مشکل انجام دهید.
 
نماینده اهواز و حمیدیه در تذکر دوم خود خطاب به وزیراطلاعات اظهار داشت: ما در گذشه نیز به صورت کتبی این موضوع را برای وزیر اطلاعات نوشته بودیم که چند نفر از مدیران بخش‌های حساس در خوزستان یک سال است که بدون استعلام امنیتی در مناسب خود حضور دارند و ما امیدواریم که حجت‌الاسلام علوی این موضوع را پیگیری کند.