۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

واکنش افشارزاده به حواشی اخیر آندو

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات اخیر مبنی بر جدایی احتمالی آندرانیک تیموریان از این تیم گفت: تیموریان هیچ حرفی در این باره نزده است و اگر حرفی دارد بهتر است به باشگاه بیاید.
کد خبر : ۲۰۴۹۹۲
صراط: بهرام افشارزاده در خصوص بازی این تیم برابر پارسه بیان کرد: من این بازی را به خاطر جلسه برای حق پخش ندیدم ولی مدام در تماس بودم. از نتیجه راضی هستم ولی از کیفیت کار نه. قلعه‌نویی هم تاکید کرد که رضایت ندارد. بچه‌ها باید دقت بیشتری به کار ببرند. ما نباید به این راحتی گل دریافت کنیم. بازی‌های حذفی خیلی حساس هستند.

وی اضافه کرد: بازی‌های لیگ و جام حذفی هر کدام حساسیت‌های خودشان را دارند و ما جام حذفی را فدای لیگ نخواهیم کرد. در لیگ به خاطر این که تداوم بیشتری وجود دارد ریسک کمتر خواهد بود ولی شرایط جام حذفی فرق می‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به روند این تیم در فصل جاری گفت: ما در مجموع از تیم کاملا راضی هستیم. هر چند که سرمربی تیم از تیم کاملا راضی نیست ولی در لیگ برتر دوم هستیم و نتایج از نظر ما خوب بوده است. این هفته هم با صبای قم بازی داریم که بازی سختی است اما برای برد و کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

از افشارزاده در خصوص مشکل مالی آندرانیک تیموریان پرسیدیم که بیان کرد: سعی ما این است که در هفته جاری بخشی از مشکلات را حل کنیم. آندرانیک باید وضعیت را درک کند. مشکلاتی که برای حق پخش به وجود آمد شرایط همه تیم‌ها را بحرانی کرده است و بازیکنان هم با در نظر گرفتن این موضوع باید کمی صبورانه رفتار کنند.

وی در خصوص جدایی احتمالی تیموریان از استقلال تاکید کرد: آندو در این باره هیچ حرفی به ما نزده است. این مسایل کاملا حاشیه ساز است و اگر او حرفی برای جدا شدن دارد بیاید باشگاه با ما صحبت کند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا سیاسی از این باشگاه حمایت مالی کرده است، گفت: به هیچ وجه این حرف درست نیست. آقای سیاسی هیچ نقشی در باشگاه استقلال نداشته است و صد در صد این قضیه را تکذیب می‌کنم. من از فرد با تجربه ای مثل عابدینی تعجب می‌کنم که چرا این حرف‌ها را مطرح کرده است.

منبع: مهر