۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴

امیری‌فر آزاد شد

دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي ساعاتی پیش با قید وثیقه آزاد شد.
کد خبر : ۲۰۵۰۷

به گزارش جهان، حجت‌الاسلام عباس اميري‌فر دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي پس از یک روز بازداشت، با قید وثیقه آزاد شده است. این خبر را فارس منتشر کرده است.

از میزان وثیقه و نحوه تامین آن خبری منتشر نشده اما گفته شده است که امیری فر به اتهام مشارکت در تهیه و توزیع سی دی انحرافی ظهور بسیار نزدیک است، تشویش اذهان عمومی، توهین و ایراد اتهام علیه برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شد.

از صبح امروز خبرهای متعددی درباره بازداشت حجت‌الاسلام عباس اميري‌فر منتشر شده است
با این حال هیچ نهاد و شخصیت رسمی تاکنون بازداشت وی را تایید نکرده اما وسعت انتشار این خبر، صحت آن را برای ناظران سیاسی قطعی کرده است.
فرزند فیض‌الله عرب‌سرخی عضو سازمان منحله مجاهدین انقلاب هم که باجناق امیری‌فر است، این خبر را در صفحه فیس‌بوک خود تایید کرده است.
عباس امیری فر که دبیرکل تشکلی موسوم به جامعه وعاظ ولایی، امام جماعت مسجد سلمان و دبیر کمیسیون فرهنگی دولت نیز هست، چند روز پیش در گفت و گو با روزنامه شرق گفته بود که حرفهای رحیم مشایی همان حرفهای رهبر معظم انقلاب است.

وی همچنین در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس رحیم‌مشایی را رییس‌جمهور آینده ایران معرفی و اعلام کرده بود که حامیان مشایی ممکن است در انتخابات مجلس نهم به جای اصولگرایان با بخشی از اصلاح طلبان ائتلاف کنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
آزادی خوب است حتی برای دشمن ان شاء الله ایشان و شما و دشمنانتان هیچ وقت بازداشت نشوید و ان شاء الله زندانیان دیگر هم آزاد بشوند
مشایی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۲
بعید است ایشان در موضوع فیلم ظهور بسیار نزدیک است دخیل بوده باشد