۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴

صعود چلسی و لیورپول به جمع ۸ تیم برتر

تیم‌های چلسی و لیورپول با برتری مقابل رقبای خود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کردند.
کد خبر : ۲۰۵۱۴۱
صراط: دور چهارم از جام اتحادیه انگلیس موسوم به کپیتال وان شب گذشته (سه‌شنبه) با انجام 5 دیدار آغاز شد که طی آن تیم‌های نامدار چلسی و لیورپول با غلبه بر رقبای خود به دور بعد راه یافتند و تیم‌ لیگ برتری وست‌برومویچ هم از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها باز ماند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال چلسی در خانه شروزبری به میدان رفت و موفق شد به سختی با نتیجه 2 بر یک بر میزبان دسته چهارمی خود غلبه کند. ژوزه مورینیو در این دیدار همان‌ طور که گفته بود از بازیکنانی که تا به اینجای فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بودند، استفاده کرد. چلسی در این بازی با گل دقیقه 48 دیدیه دروگبا از میهمان خود پیش افتاد ولی در دقیقه 77 اندرو مانگا که تنها 2 دقیقه از ورودش به زمین می‌گذشت گل تساوی را به ثمر رساند، هر چند این پایان کار نبود و فشاری که در ادامه صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس بر حریفش آورد نتیجه داد و ژرمان گراندیسون به اشتباه در دقیقه 81 دروازه خودی را باز کرد. به این ترتیب شاگردان آقای خاص به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها راه یافتند.

لیورپول هم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان لیگ برتری‌اش یعنی سوانزی گذشت. سرخپوشان مرسی‌ساید در حالی در این بازی به این پیروزی رسیدند که سوانزی با گل دقیقه 66 ماروین امنس از میزبان خود پیش افتاد ولی در دقیقه 86 ماریو بالوتلی که در دقیقه 79 به جای ریکی لمبرت به بازی آمده بود گل تساوی بندرنشینان را به ثمر رساند و دژان لاورن در دقیقه 95 گل برتری لیورپول را زد تا شاگردان برندان راجرز راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس شوند. همچنین در دقیقه 92 این بازی فدریکو فرناندس از سوانزی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در سایر دیدارهای برگزار شده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورنموث 2 - وست‌برومویچ یک

میلتون کینس‌دونس یک - شفیلد یونایتد 2

فولام 2 - دربی‌کانتی 5

همچنین در ادامه دور چهارم جام اتحادیه انگلیس امشب (چهارشنبه) دیدارهایی به ترتیب زیر برگزار خواهد شد:

منچسترسیتی - نیوکاسل
استوک‌سیتی - ساوتهمپتون
تاتنهام - برایتون اَند هاو آلبیون

منبع: تسنیم