۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

بیانیه دو مداح علیه یکدیگر تکذیب شد

کل قصه دروغ است، دروغ محض است، نه این برادر چیزی بر علیه من نوشته، نه بنده چیزی بر علیه این برادر نوشتم...
کد خبر : ۲۰۶۰۷۸
صراط: در پی اتفاقات اخیر و اینکه عده ای در صدد اختلاف افکنی میان مداحان اهل بیت می باشند حاج مهدی سلحشور ضمن تکذیب برخی مسائل به یک بیانیه جعلی پاسخ داد که عین حرفهای او را می خوانید؛

یک چیزی توی این چند شبه در شبکه های اجتماعی پخش کردند از زبان یکی از برادران ذاکرمان بر علیه این حقیر، یک چیزی هم از طرف حقیر پخش کردند بر علیه این برادر عزیزمان.

کل قصه دروغ است، دروغ محض است، نه این برادر چیزی بر علیه من نوشته، نه بنده چیزی بر علیه این برادر نوشتم. معلوم هم هست کار چه کسانی است، آنهایی که وصل به انگلیس هستند و آنهایی که از آن ور آب رزق و روزی می گیرند و نمی خواهند وحدت بین ما را ببینند، چون بچه حزب اللهی این کار ها را نمی کند، کسانی که چشم دیدن این جلسات و محافل و شور و این ولایت پذیری و انس با شهدا را ندارند. حواله شان به صاحب امشب، کوچکتر از این هستند که ما بخواهیم وقتمان را خرجشان کنیم.

فقط یک نکته سر بسته راجع بحث برهنه شدن و نشدن، حدود 9 ماه پیش در جلسه خصوصی هیات مان یک جمله گفتیم، که کلیپ آن را دوستان حتما گوش کردند، که گفتم راضی به ضبط نیستم، چون خصوصی در جلسه خودمان می خواستیم بگوییم؛ از نه ماه پیش تا امروز هر کسی هم آمده از من مصاحبه بگیرد، یک کلمه هم نگفتم. تا حالا هم سکوت محض کردم و هرچه شبهه پیرامون این موضوع مطرح کردند و گفتند و وارونه جلوه کردند، من یک کلمه حتی جواب ندادم، بنا هم ندارم جواب بدهم چون اصلاً مساله مهمی نیست. نه حکم است و نه فتوا، واجب هم نیست؛ اما چون آقا فرمودند این طور بیشتر دوست دارم، فاطمیون تصمیم گرفتن این کار را انجام دهند، با کسی هم کاری ندارند.

حرف ساده تر از این، کجای این حرف می لنگد؟ دست همه را هم می بوسیم، غلام همه هم هستیم، خاک پای همه را هم سرمه چشممان می کنیم، به همه هم احترام می گذاریم، همه عزیزان هم از ما ولایتی تر، ارزشی تر، دوست داشتنی تر، امام حسینی تر، با کسی هم کار نداریم؛ این مطلب کذب محض است، دوستان در جریان باشند، چون دیشب تکذیب کرد آن عزیز، لازم بود که تکذیب کنم و عرض کنم.

منبع: عقیق